مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

«دفاع مقدس» زمینه‌ساز اقتدار نظام اسلامی شد

سردار «باباخانی» دفاع مقدس را زمینه‌ساز اقتدار و استحکام نظام اسلامی دانست و گفت: راه سعادت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی، همان مسیری است که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ترسیم کردند.
کد خبر: ۵۲۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ - 19June 2022

«دفاع مقدس» زمینه‌ساز اقتدار و استحکام نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، به‌مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران با «علیمردان پناهی» پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار «باباخانی» در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ژاندامری، اظهار داشت: در اولین روزهای دفاع مقدس نیروهای جان برکف ژاندارمری بودند که از مناطق مرزی استان و کشور دفاع کردند.

وی افزود: امام راحل (ره) با دل و جان مردم کاری کرد که آنها، اولویت اصلی و اولیه خود را حفظ کشورشان می‌دانستند انقلاب اسلامی یک پدیده الهی و معنوی است که در دنیا سابقه نداشته و انقلابی در مسیر پیاده سازی اهداف اهل بیت (ع) است در حالی که سایر حکومت ها به دنبال تحقق منویات یک گروه خاص هستند.

سردار باباخانی تاکید کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس در موضوع تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب وظیفه دارند و باید به سهم خود انقلاب و اهداف آن را برای همگان به ویژه نسل امروز تبیین کنند و واقعیت ها را مطرح کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، دفاع مقدس را زمینه‌ساز اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: راه سعادت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی، همان مسیری است که رزمندگان در دوران دفاع مقدس ترسیم کردند.

وی در پایان یادآور شد: امنیت و تمامیت ارضی که هم اکنون در کشور جاریست مرهون رشادت های مخلصانه ایثارگرانی است که با تمام وجود برای حراست از انقلاب اسلامی ایستادند و بر همه ما وظیفه است در مسیر آرمان های والای شهدا و ایثارگران گام برداریم و برای تعالی نظام مقدس اسلامی بکوشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار