ائتلاف سعودی ۱۱۸ مرتبه آتش بس در یمن را نقض کرد

منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در این کشور از سوی ائتلاف سعودی و مزدورانش خبر دادند.
کد خبر: ۵۳۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ - 22June 2022

ائتلاف سعودی ۱۱۸ مرتبه آتش بس در یمن را نقض کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سبا، منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در این کشور از سوی ائتلاف سعودی و مزدورانش خبر دادند.

ائتلاف سعودی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸ مرتبه آتش بس در یمن را نقض کرد.

یک منبع نظامی از پرواز هواپیما‌های جنگی آپاچی در آسمان نجران و ۳۹ مورد پرواز پهپاد‌های شناسایی و جاسوسی مسلح در آسمان استان‌های مارب، تعز، حجه، الجوف، صعده، الضالع، البیضاء و جبهه‌های مرزی به عنوان بخشی از این موارد نقض آتش بس یاد کرد.

این منبع همچنین افزود: مزدوران سعودی نسبت به ایجاد استحکامات رزمی در اطراف شهر مارب اقدام کردند.

مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در ملعاء و البلق الشرقی در استان مارب طی دو مرتبه هدف بمباران موشکی ائتلاف سعودی و مزدورانش قرار گرفت.

منبع مذکور همچنین از ۴۸ مورد تیراندازی به سمت منازل شهروندان و مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان‌های مارب، تعز، حجه، صعده، الضالع، البیضاء و جبهه‌های مرزی خبر داد.

وی همچنین از ۲۷ مورد بمباران توپخانه‌ای اهدافی در استان‌های مارب، تعز، حجه، صعده و جبهه‌های مرزی توسط مزدوران سعودی خبر داد. مزدوران سعودی مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در العکد و البلق الشرقی را مورد بمباران توپخانه‌ای شدید قرار دادند.

مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حومره در استان تعز و غرب حرض در استان حجه و المدافن، الملاحیط و الظاهر در استان صعده نیز مورد بمباران توپخانه‌ای مزدوران سعودی واقع شد.

این منبع نظامی همچنین از بمباران توپخانه‌ای شدید مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نجران و جیزان توسط مزدوران سعودی خبر داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها