مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

سپاه عشایر، آماده‌ترین نیروها برای دفاع از دستاوردهای انقلاب است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: سپاه عشایر، قوی ترین و آماده ترین نیروهای سپاه برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ - 20September 2015

سپاه عشایر، آماده‌ترین نیروها برای دفاع از دستاوردهای انقلاب است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار خداداد ابراهیمی در یادواره شهدای عشایر منطقه سیاخ دارنگون شیراز که در روستای چنار میشوان برگزار شد، به نقش شهدای عشایر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همین شهدای عشایر اولین مردانی بودند که در سازماندهی سپاه پاسداران قرار گرفتند و زمینهای کشاورزی، دامداری و دانشگاه و دبیرستان را رها کردند و حتی عدهای از آنان که در خارج از کشور بهسر میبردند هنگام آغاز جنگ به کشور بازگشتند تا بهعنوان یک رزمنده از میهن اسلامی خود دفاع کنند ضمن اینکه هیچگاه نباید نقش آنان را در پیروزی انقلاب اسلامی فراموش کنیم. ابراهیمی، بیان داشت: امروز بزرگمردان عشایر در سنگرهای علمی افتخارآفرین هستند و همچنین در سنگر دفاعی بهترین نقش را دارند. این یادگار دوران 8 ساله دفاع مقدس، برگزاری یادوارههای شهدای عشایر را لبیک به فرمایشات جهادگونه رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ هوشیاری و وحدت دانست و گفت: طی روزهای گذشته مقام معظم رهبری دیداری با فرماندهان سپاه داشتند و امروز عشایر ما با برگزاری این یادواره نشان میدهند که نه تنها سپاه بلکه همه عشایر ایران اسلامی پای فرامین معظمله ایستادهاند و بیداری و هوشیاری خود را حفظ کردهاند.

عشایر نظام جمهوری اسلامی، دشمنشناس هستند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه عشایر ما هم در زمان طاغوت و هم در حین انقلاب و در زمان جنگ و بعد از آن استکبار جهانی و آمریکا و اروپا را به خوبی میشناسند، گفت: عشایر ما میدانند که هیچگاه آمریکا و اروپا با ما دوست نخواهند شد و همیشه هوشیاری خود را حفظ میکنند.

بنا بر این گزارش، در ادامه این مراسم حجتالاسلام رئیسی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه استان فارس نیز به رشادتهای شهدا و خانوادههای آنان اشاره کرد و افزود: یکی از افتخارات این کشور آن است که هیچ خانواده شهیدی و هیچکس بر این نظام منت ندارند بلکه همگی خود را بدهکار نظام میدانند که این مسئله برای دشمنان قابل تحلیل نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی از خانوادههای شهدا هستند که حتی اجازه نمیدهند نام شهیدان در دفتر بنیاد شهید ثبت شود و تأکید میکنند که هیچ منتی بر این نظام ندارند.

تقدیم 66 شهید از منطقه سیاخ دارنگون، شوراب و کوهمره سرخی به انقلاب

ناصر کریمیمقدم، فرمانده حوزه بسیج امام جعفر صادق(ع) منطقه سیاخ دارنگون و کوهمره سرخی سپاه عشایر استان فارس نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه منطقه سیاخ دارنگون، شوراب و کوهمره سرخی قریب 66 شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، گفت: روستای میشوان 4 شهید را به انقلاب تقدیم کرده است که این یادواره به نام این 4 شهید و با حضور خانوادههای معظم شهدای منطقه برگزار شده است.

همچنین قدرت مظلوم، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مقداد روستای چنار میشوان سپاه عشایر فارس با بیان اینکه این یادواره با محوریت 4 شهید شاخص میشوان برگزار شد، گفت: غلامرضا بازیاری، محمود هرمزی، محمد جابر هرمزی، شجاعت علمداری 4 شهید شاخص این روستا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار