در شب شهادت امام محمد باقر (ع)

یادواره شهدای کوی مطهری گرگان برگزار شد

یادواره 42 شهید کوی مطهری شهرستان گرگان شب گذشته همزمان با شب شهادت امام محمد باقر(ع)، در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ - 21September 2015

یادواره شهدای کوی مطهری گرگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، در آستانه سی و پنجمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با شهادت امام محمد باقر (ع)، یادواره 42 کبوتر خونین بال کوی مطهری شهرستان گرگان، با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

در این مراسم "حاج قاسم معینی زاده" از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس (جانشین توپخانه لشکر25 کربلا در دوران دفاع مقدس)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از آن دوران در عملیات کربلای10 ماووت عراق و عملیات کربلای1 در مهران پرداخت.

در ادامه مداح اهل بیت "خیر الله کابوسی" در رثای شهدا و امام محمد باقر(ع) به مداحی پرداخت.

نمایش گزارش مستندی از فعالیت های این مسجد و پایگاه بسیج در دوران دفاع مقدس در قالب یک فیلم از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

لازم به ذکر است مسجد صاحب الزمان کوی مطهری گرگان از مساجد قدیمی و فعال شهر گرگان می باشند که نقش ارزنده ای هم در دوران انقلاب و هم در دفاع مقدس داشته است و این مکان محل پذیرش، آموزش و اعزام نیروهای بسیجی زیادی به جبهه های حق علیه باطل بوده است که وجود 42 شهید این محله کوچک گویای این مطلب می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها