نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

شهدا و ایثارگران با ایثار خود کشور را بیمه کردند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا و ایثارگران با ایثار خود کشور را برای همیشه در برابر تهاجم بیگانگان بیمه کردند.
کد خبر: ۵۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ - 21September 2015

شهدا و ایثارگران با ایثار خود کشور را بیمه کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان رفت.

جوکار در این دیدارها با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شهدا و ایثارگران با ایثار خود کشور را برای همیشه در برابر تهاجم بیگانگان بیمه کردند.

نماینده یزد و اشکذر در مجلس با تاکید بر لزوم انتقال میراث ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان افزود: بیش از

دو دهه از پایان هشت سال دفاع مقدس می گذرد و نسل جوان به شدت نیازمند دریافت اطلاعات صحیح از این حماسه بزرگ تاریخی است.

وی اضافه کرد: تحریف وقایع تاریخی از جمله تهدیداتی است که همیشه وجود داشته و ما باید تلاش کنیم با ثبت صحیح و دقیق حماسه جوانانمان در طول دفاع مقدس، آن را بی کم وکاست به آیندگان منتقل کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از صبر و استقامت خانواده های آنان تجلیل کرد.

محمدرضا پورعسکری با ارائه گزارشی از وضعیت آماری جامعه ایثارگری شهرستان گفت: با نگاهی گذرا به این آمار شاهدیم که از جوانان غیور و مسلمان از گوشه و کنار این شهرستان وقتی هجوم ناجوانمردانه دشمن را دیدند، به فرمان رهبری نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها