مسئول قرارگاه جهادی عمار تربت جام خبر داد؛

توزیع ۱۲۰۰ پرس غذا در دهه ولایت و امامت

«جمالی» گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت جام، آموزش و پرورش و قرارگاه جهادی عمار در دهه ولایت و امامت بیش از یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ - 08July 2022

«محمدرضا جمالی» مسئول قرارگاه جهادی عمار وابسته به کانون هنر و اندیشه تربت جام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تربت‌جام در خصوص اقدامات این قرارگاه در خدمت به محرومین اظهار داشت: در راستای حمایت از محرومین، یک هزار پُرس غذای گرم با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان و قرارگاه جهادی عمار طبخ و به نیابت از شهدای شهرستان تربت جام در مناطق حاشیه شهر توزیع شده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح توزیع‌ غذای گرم بین نیازمندان که با شیوع کرونا در سطح شهرستان آغاز شد و تاکنون ادامه داشته بیش از ۱۵ هزار پُرس طبخ و توزیع شده که با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای تداوم این حرکت، امید است خیران شهرستان در این زمینه متولیان را یاری کنند.

مسئول قرارگاه جهادی عمار شهرستان تربت جام با بیان اینکه طبخ و توزیع غذا در مناسبت‌های مختلف انجام گرفته است، یادآور شد: رسالت قرارگاه جهادی عمار و بسیج سازندگی، خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌شهر و روستاها در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی و معیشتی است که این مهم در حال انجام است و تداوم خواهد داشت. ‌

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت جام، آموزش و پرورش و قرارگاه جهادی عمار به‌مناسبت دهه ولایت و امامت بیش از یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

وی در پایان ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری، فراهم کردن زمینه شرکت حداکثری مردم در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان و همچنین هدفمند کردن انفاقات و نذورات مردمی را از اهداف این طرح اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها