تصاویری جدید از رزمایش «سرایا القدس» در غزه + فیلم

جنبش جهاد اسلامی فلسطین که اخیرا تحت عنوان «عزم الصادقین» رزمایشی در نوار غزه برگزار کرده بود، تصاویر جدیدی از این مانور منتشر کرد.
کد خبر: ۵۳۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ - 08July 2022

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شامگاه (پنجشنبه)، تصاویر جدیدی از رزمایش اخیر خود در نوار غزه منتشر کرد.

تصاویری جدید از رزمایش «سرایا القدس» در غزه + فیلم

رزمایش «عزم الصادقین»، ساعت ۹ صبح به وقت محلی به تاریخ سی‌ام خردادماه سال جاری در نوار غزه برگزار شد و شاخه نظامی جهاد اسلامی توانمندی نظامی خود را به نمایش گذاشت.

«ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس اعلام کرده بود که در این رزمایش، عملیات‌های میدانی مختلف شبیه‌سازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تشکیلات نظامی مختلفی از جمله یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای در این رزمایش حضور پیدا کردند، تصریح کرده بود این اقدام در راستای بالا بردن سطح آمادگی جنگی مجاهدان فلسطین و تأکید «ما بر تداوم مسیر طولانی‌مان تا آزادسازی و بازگشت [آوارگان]است.»

«ابوحمزه» سخنگوی نظامی سرایا القدس در پایان این رزمایش نیز به عملکرد خوب این نیرو‌ها در دقت تیراندازی و شلیک‌ها، آمادگی رزمی و نیز تقویت قدرت میدانی اشاره کرده بود.

وی تأکید کرده بود که سرایا القدس همواره برای مقابله با «دشمن احمق» و حمایت از اسرا، ملت فلسطین و مقدسات آن آماده است.

دها نفر از نیرو‌های سرایا القدس پانزدهم فروردین ماه گذشته نیز به مناسبت بزرگداشت بیستمین سالگرد درگیری‌ها در اردوگاه جنین در شمال نوار غربی اشغالی، نمایش نظامی بر پا کرده بودند.

در این نمایش نظامی، بسیاری از مردم فلسطین برای مشاهده یگان‌های سرایا القدس، همانند یگان پیاده نظام، تک‌تیرانداز‌ها و خودرو‌های حامل موشک‌ها به خیابان آمدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار