مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر:

تشریح ویژه‌برنامه‌های عید غدیر در ۷۰ کشور/ تبعیت از ولایت را سرمشق فعالیت‌های خود قرار بدهیم

سردار ظریف‌منش گفت: بازسازی واقعه غدیر کاری معرفتی است؛ چرا که باید غدیر را بشناسیم و آنچه در غدیر روی داد را مردم بدانند از سوی دیگر این کاری هنری هم محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 13July 2022

برگزاری ویزه برنامه های عید غدیر در ۷۰ کشور

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین ظریف‌منش» مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر که صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری بازسازی واقعه غدیر که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: روز غدیر، روز اتمام حجت ولایت حضرت علی است و علاوه بر این پیامی برای چگونگی تنظیم مناسبات اجتماعی و حکومت‌داری، نقطه عطفی برای معرفی حضرت علی (ع) و طرحی برای چگونگی حکمرانی است؛ حکمرانی خوب موضوعی است که دنیا به دنبال آن است، ولی به آن دست نخواهد یافت؛ لذا باید گفت که حقیقت غدیر برترین الگوی حکمرانی است.

سردار ظریف‌منش گفت: باید در جامعه معرفت، محبت و تبعیت از ولایت را سرمشق فعالیت‌های خود قرار دهیم.

وی در ادامه به برخی از برنامه‌های این بنیاد به مناسبت دهه ولایت اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش عدالت از منظر امیرالمونین با مشارکت قوه قضائیه در اراک، جشنواره شعر غدیر با آثاری از ۱۰‌کشور در آذربایجان شرقی، جشنواره فارغ‌التحصیلی پزشکان، مسابقه ملی کتاب‌خوانی غدیر، جشنواره صنایع‌دستی با مشارکت وزارت میراث، اجتماع دانش آموزان مددجوی کمیته امداد و راهپیمایی روز غدیر در ۱۰۰ شهر که بزرگترین آن در تهران خواهد بود، بخشی از برنامه‌های ویژه این ایام است.

سردار ظریف‌منش در ادامه بیان داشت: بازسازی واقعه غدیر کاری معرفتی است چرا که باید غدیر را بشناسیم و آنچه در غدیر روی داد را مردم بدانند از سوی دیگر این کاری هنری هم محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این کاری که بسیج در رابطه با بازسازی واقعه غدیر انجام می‌دهد، هشت سال است که صورت می‌گیرد در واقع حضور بسیج باعث شده تا این واقعه بازسازی و به نمایش درآید.

سردار ظریف‌منش با اشاره به اینکه شعار بیایید همه پیام‌رسان رسول خدا در غدیر باشیم، برای امسال تعیین شده است، گفت: پویش هر خانه یک پرچم و هر خانه یک اطعام، برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی در ۷۰ کشور و اطعام نیازمندان در کشور‌هایی مانند عراق، سوریه و هند، تجلیل از سادات شهید توسط بنیاد شهید فردا در سالن دعای ندبه، جشن مردمی در ۱۱۰ نقطه تهران در شب عید غدیر، توزیع ۱۱۰ هزار بسته کمک مؤمنان توسط سپاه تهران بزرگ و اجتماع ۱۰۰ هزار نفری غدیری در اردبیل از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌هایی پیش‌بینی شده برای دهه ولایت امسال است.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار