سردار عظیمی:

باید عوامل شخصیت شهدا شناخته شود

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت:نباید برگزاری همایش فقط برای رفع تکلیف باشد بلکه می‌بایست در این همایش‌ها به دنبال کشف ویژگیهای شخصیتی شهدا باشیم.
کد خبر: ۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱ - 27August 2013

باید عوامل شخصیت شهدا شناخته شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمد نظر عظیمی که در همایش تجلیل از شهدای بسیج کارمندان استان کرمانشاه در محل تالار «انتظار» سخن میگفت، اظهار داشت: باید بدانیم که چه عواملی خمیرمایه شکلگیری شخصیت شهیدان بوده است که امروز اینگونه همه ما به آنها افتخار میکنیم.

وی با اشاره به شخصیت شهید قولیوند (شهید شاخص کارمندان استان و فرماندار شهید کنگاور)، اظهار کرد: شهید قولیوند در یک خانواده مذهبی و متدین متولد شد و پدر این شهید که یک بازاری بود در میان مردم کنگاور به تدین و تقوا مشهور بود.
 
وی همچنین اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران و دم مسیحایی حضرت امام (ره) از عوامل بسیار تأثیرگذار در شکلگیری شخصیت شهدای دوران جنگ تحمیلی بود و ولایتمداری شهدا در دوران جنگ تحمیلی مثالزدنی بود و سرسوزنی در وجود شهدا ریا، نفاق و دورویی وجود نداشت.
 
سردار عظیمی افزود: لقمه حلال، نطفه پاک و داشتن خانوادههایی متدین، وجه اشتراک شهدای دوران جنگ تحمیلی است که امروز ما با افتخار و سربلندی از آنها یاد میکنیم. همه ویژگیهای شهدا ریشه در تدین و تقوای آنها دارد.
 
در پایان این مراسم جمعی از کارکنان بسیجی ادارت و سازمانهای مختلف و خانوادههای شهدای کارکنان بسیجی تجلیل شدند.
نظر شما
پربیننده ها