سخنگوی جشنواره ملی فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه خبر داد؛

کسب ۷ مدال در رشته شنا توسط سپاه فجر در روز اول مسابقات

سرهنگ دوم پاسدار «یارمحمدی» گفت: در اولین روز از مسابقات شنای جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه، تیم سپاه فجر استان فارس موفق به کسب ۷ مدال فقط در رشته شنا شد.
کد خبر: ۵۳۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ - 13July 2022

به گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سرهنگ دوم پاسدار «جلال یارمحمدی» سخنگوی جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه پاسداران تحت عنوان «امام رئوف» امروز (چهارشنبه) اظهار داشت: در اولین روز از مسابقات شنای این جشنواره، تیم سپاه فجر استان فارس موفق به کسب هفت مدال فقط در رشته شنا شد.

وی افزود: در آیین اختتامیه مسابقات شنای جشنواره شمیم خانواده که در استخر انقلاب شیراز برگزار شد، محمدحسین حسینی و علیرضا گودرزی در ۵۰ متر پروانه به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را کسب کردند.

معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس ادامه داد: در ادامه این مسابقات در رشته کرال پشت، علی غلامی از تیم سپاه فجر موفق به کسب مدال برنز شد و محمدحسین حسینی و علیرضا گودرزی نیز مدال‌های نقره ۵۰ متر قورباغه را به دست آوردند.

سخنگوی جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه اضافه کرد: در رشته تیمی، سپاه فجر مدال برنز گرفت و در رشته  ۵۰ متر قورباغه و رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال نیز مدال طلا به محمدطاها مسلمی از تیم سپاه فجر استان فارس تعلق گرفت.

وی در پایان گفت: در این مسابقات محمدحسین رحیم‌پور از زنجان، مهدی سوخته‌سرایی از گلستان، مهدی سلیم‌پور از اصفهان، محمدمهدی اسدی از آذربایجان غربی، محمدحسین باصری از تهران، امیرحسین رزمی از آذربایجان غربی، دانیال سلجوقی از نیروی دریایی سپاه، علی صفدری از اصفهان و تیم نیروی زمینی مدال‌های طلا را به دست آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها