اماممم جمعه پاوه:

شبکه‌های بیگانه با همه توان علیه اسلام فعالیت می‌کنند

ماموستا ملا «قادری» گفت: با نگاهی اجمالی به شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای، این مسئله نمایان می‌شود که این شبکه‌ها ۷۰ با همه توان علیه اسلام فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ - 15July 2022

شبکه های بیگانه ۷۰ درصد محتوای برنامه های خود را بر علیه اسلام تولید و پخش می کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی، در طول هفته گذشته در مورد حجاب و عفاف بیشترین اهانت‌ها و جوسازی‌های رسانه‌ای را علیه کشور راه انداخته‌اند و روحانیون بیشتر در معرض این تخریب‌ها و اهانت‌ها بودند.

ماموستا قادری گفت: همانگونه که در قرآن کریم بر فریضه نماز و روزه امر شده در آیه ۵۹ سوره احزاب هم بر رعایت حجاب و پوشش مناسب و اسلامی، تاکید و امر شده است. حاکمیت حق دارد مانع بی‌حجابی و ناهنجاری‌ها در جامعه شود.

ماموستا قادری اضافه کرد: حجاب یک عبادت است و باید توسط روحانیون، والدین و معلمان آموزش و تعلیم داده شود. با نگاهی اجمالی به شبکه های اجتماعی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای، این مسئله نمایان می شود که این شبکه ها ۷۰ درصد محتوای برنامه های خود را علیه اسلام تولید و پخش می کنند.

ماموستا قادری افزود: برنامه های غلط، ترویج بی بند و باری و پخش جملات ضد دین از جمله اقداماتی است که این شبکه ها پخش می کنند و به راستی اوضاع نگران کننده است.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: سفر دو روز پیش رییس جمهور آمریکا به اسرائیل و حمایت از یهودیت و سفر او به جده عربستان، بیانگر عزم جدی آمریکا، یهودیت و استکبار برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و اختلاف افکنی میان جهان عرب و جمهوری اسلامی ایران است. 

ماموستا قادری تصریح کرد: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) سفیر پروردگار، مجری امر رب العالمین و واسطه ای بین خالق و مخلوق بوده است و بر اساس آیه ۷ سوره حشر ، توصیه و امر رسول الله (ص)، توصیه و امر پروردگار است.

وی بیان داشت: پیامبر اسلام (ص)، نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام بشریت پیامبر نور و رحمت بود و در طول ۲۳ سال، چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما یاد داد.

امام جمعه پاوه گفت: پیامبر گرامی اسلام امت را به وحدت و توحید دعوت کرد و همانند پدر و مادری دلسوز بر تواضع با همدیگر، ترک نکردن صله رحم، تکریم والدین، کسب علم و داشتن صبر در حین مشکلات تاکید داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها