مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

جمهوری اسلامی در اوج کارآمدی قرار دارد

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: هر چند دشمن از هر حربه‌ای استفاده می‌کند تا ملت قهرمان ایران اسلامی را نسبت به عملکرد پرافتخار خود پشیمان کند اما با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت مردم، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج کارآمدی و اقتدار قرار دارد.
کد خبر: ۵۳۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ - 23July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قوچان، یادواره چهار شهید روستای کچلانلو از توابع شهرستان قوچان با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «عباسعلی صفایی» فرماندار شهرستان و قشرهای مختلف مردم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این روستا برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم با بازخوانی بخشی از تاریخ ایران در دوران رژیم طاغوت، اظهار داشت: جوانان امروز باید نسبت به شرایط سختی که مردم ایران در دوران پهلوی داشتند آگاهی پیدا کنند. خدا بر ملت ایران منت نهاد و بنده صالحی را فرستاد تا آن‌ها را از حضیض ذلت به اوج عزت برساند.

وی افزود: امام خمینی (ره)، شهدا و حماسه‌سازان دفاع مقدس از همه هستی خود گذشتند و با ایثار و فداکاری عزت، آزادی، استقلال و حکومتی دینی را برای ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی به ارمغان آوردند. اگر روز و شب بابت نعمت انقلاب اسلامی شاکر خداوند باشیم هنوز حق مطلب ادا نشده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه مردم نباید تحت تأثیر القائات دشمن قرار بگیرند، یادآور شد: کفران نعمت ازجمله گناهانی است که انسان زود عقوبت آن را خواهد دید و جزای آن، زوال نعمت خواهد بود؛ بر همین اساس کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کند اگر کفران نعمت کند سیلی خواهد خورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج کارآمدی و اقتدار قرار دارد. دشمن از هر حربه‌ای استفاده می‌کند تا ملت قهرمان ایران اسلامی را از عملکرد پرافتخار خود پشیمان کند. نظام سلطه از طرفی با اعمال شدیدترین تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف ایران را تحت فشار قرار می‌دهد و از سوی دیگر از طریق بوق‌های رسانه‌ای، خود را خیرخواه مردم کشورمان جلوه می‌دهد اما مردم باید با ارتقا سطح آگاهی و بصیرت خود توطئه‌های دشمن را تاکنون خنثی کرده‌اند.

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم قدردان شهیدان باشیم و مجاهدت‌های آن‌ها را پاس بداریم باید در رکاب ولایت بوده و چشم به سرانگشتان ولی داشته باشیم و مقاومت و استکبارستیزی را به‌عنوان راهبردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال کنیم.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: تمام تلاش دشمن این است که با استفاده از امپراتوری رسانه با ایجاد و القاء شبهه جای خادم خائن در کشور عوض شود اما مردم ایران با شناختی که نسبت به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند خادم را تکریم و با خائن برخورد می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: یادواره شهدا باید منطق مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دنیا استکبار را در جامعه نهادینه کند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ادامه داد: معظم له در بخش پایانی سخنان خود مقابله با هویت‌زُدایی از انقلاب و تحریفِ حقایق آن، جلوگیری از تحریف امام (ره) و کم‌رنگ کردن یاد ایشان در جامعه، جلوگیری از نفوذِ ارتجاع در کشور (پیروی از سیاست و سبک زندگیِ غربی)، افشای دروغ و جنگِ روانی دشمن، بهره‌گیری از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح، جلوگیری از بُن‌بست‌نمایی از اوضاع کشور و مأیوس کردن مردم و قدرشناسی از مسئولان انقلابی در برابر تخریب‌های دشمن علیه آن‌ها را مورد تأکید قرار دادند که با توجه به اینکه آحاد جامعه خود را رهرو راه شهدا و سرباز ولایت می‌دانند باید با تلاش و مجاهدت خود این خواسته‌های فرمانده معظم کل قوا را جامع عمل بپوشانند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی طلیعه و مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (ع) است و باید این انقلاب را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم و لذا باید لباس رزم شهدا را بر تن کرده و با خشم و غضب علیه دشمن قیام کنیم و نگذاریم مهر دشمن در جان‌ودل ما جا بگیرد.

اجرای سرود و تکریم خانواده شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها