امام جمعه پاوه:

بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم نقطه مشترک مطالب امام جمعه کشور بود

ماموستا «قادری» گفت: در دیدار اخیر ائمه جمعه سراسر کشور با رئیس جمهور مهمترین و اساسی ترین دغدغه های مردم بیان شد که بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم نقطه مشترک مطالب مطرح شده بود.
کد خبر: ۵۳۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲ - 29July 2022

بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم نقطه مشترک مطالب امام جمعه کشور بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار داشت: مسئولان کشور باید بیشتر مراقب جوانان باشند و از سویی دیگر نباید از نقش و تاثیرگذاری خطابه و ارشاد جوانان در مساجد غافل باشیم.

وی با بیان اینکه امروز وضعیت به گونه ای شده که بی عفتی ها در فضای مجازی به سرعت و گسترده منتشر و بارگذاری می شود ادامه داد: در زمان اوج گیری کرونا ، همه خانواده برای تحصیل فرزندان گوشی های تلفن همراه تهیه کردند و امروز استفاده از آن در دانش آموزان از کنترل خارج شده که والدین باید هوشیار و این غفلت ها را جبران نمایند.

امام جمعه شهرستان پاوه بیان کرد: در دیدار اخیر ائمه جمعه سراسر کشور با رئیس جمهور مهمترین و اساسی ترین دغدغه های مردم بیان شد که بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم نقطه مشترک مطالب مطرح شده بود.

ماموستا قادری گفت: رییس جمهور در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور ، همه امامان جمعه را به بهبود وضعیت امیدوار کردند و از آغاز کارهای اساسی و زیربنایی خبر داد.

خطیب جمعه پاوه تصریح کرد: یکی از چالش های دولت سیزدهم وجود مدیران ضعیف است که با گذشت حدود یکسال از روی کارآمدن دولت اما بسیاری از مدیران توانایی انجام امور و برنامه های دولت را ندارند.

ماموستا قادری اضافه کرد: دخالت نمایندگان در امور اجرایی کشور و از جمله انتصابات از دیگر چالش های دولتمردان است و این موجب شده خدمات رسانی ها به خوبی انجام نشود.

وی گفت: با همه مشکلاتی که داریم اما امنیت کشور ما نسبت به کشورهای همسایه عراق ، افغانستان ، پاکستان ، ترکیه و یمن وضعیت بهتری دارد و باید قدردان امنیت حاکم بر کشور باشیم.

ماموستا قادری افزود: به نام دین ، انقلاب اسلامی پایه گذاری شد اما متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که هر شخص و گروهی که با انقلاب زاویه و لجاجت دارد، به دین توهین می کند.

امام جمعه شهرستان پاوه اظهار داشت: وقوع سیل و طوفان در چند روز گذشته در کشور در ۶۴ سال گذشته بی سابقه بوده و این حجم از خسارت ها و تلفات بیانگر بی توجهی مردم به توصیه های ایمنی کارشناسان و رسانه ها و تفریحات خلاف شرع و سوءاستفاده از نعمت های الهی است.

ماموستا قادری با اشاره به اینکه خداوند متعال ۱۵٨ بار کلمه تقوا و مشتقات آن را در قرآن کریم ذکر کرده و پیامبر بزرگوار اسلام (ص) نیز در ۴۷ حدیث به تقوا توصیه نموده تصریح کرد: در آیین اسلام تقوا پایه و اساس مسائل دینی و دنیوی و امورات مختلف زندگی است.

وی بیان داشت: از نظر شریعت اسلام تقوا یعنی خداوند متعال ناظر بر رفتار و اعمال انسانها باشد و از گناهان پرهیز کنیم و در عبادت، تجارت، اقتصاد و سیاست باید تقوا داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: بر خلاف دوران صدر اسلام ، امروز در فضای مجازی و حقیقی لحظه به لحظه شاهد انتشار هجمه هایی بر علیه دیانت و تقوای مسلمانان هستیم بنابراین باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها