امام جمعه ایلام مطرح کرد؛

استفاده از توان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای مقابله با شبهات دشمن

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار گفت: توان و هم افزایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای مقابله با شبهات دشمنان به کار گرفته شود، امروز برای نقش آفرینی در فضای مجازی باید بیش از این کار کرده و موثر باشیم.
کد خبر: ۵۳۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ - 02August 2022

توان و هم افزایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای مقابله با شبهات دشمنان به کار گرفته شودبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در دیدار با سرپرست و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام و هیئت اندیشه‌ورز این شورا در استان، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی، شرایط به گونه‌ای بود که تشکل های مختلف، کارهای تبلیغاتی را انجام می دادند و هر تشکل تلاش می‌کرد که کار زمین مانده ای را انجام دهد و این امر ناهماهنگی های زیادی را ایجاد می کرد.

حجت الاسلام کریمی‌تبار یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت داشت که نهادی به عنوان حلقه اتصال نهادهای مختلف تبلیغی وجود داشته باشد و هماهنگی بین آنها به وجود بیاید و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی برخاسته از انقلاب و پاسداری از مناسبت های مختلفی که در طول انقلاب داشتیم شکل گرفت.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری، نیاز به این نهاد احساس می شود، ابراز کرد: در دنیای امروز بسیاری از امور از محور تبلیغات می گذرد و  باید گفت که امروز مس در دنیا با تبلیغات به طلا تبدیل می شود که این گفته نشان دهند اهمیت کار تبلیغات است.
 
امام جمعه ایلام  با بیان اینکه امروز دشمنان هجمه های مختلفی را بر علیه نظام و انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده است، افزود: امروز می بینیم که بر علیه کار فرهنگی سرود سلام فرمانده کار تبلیغی بسیاری کردند اما این سرود فراتر از مرزهای ما تاثیرگذار شد و حتی در قلب آمریکا و اروپا این سرود اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار