همزمان با هفته دفاع مقدس؛

استکبار ستیزی از دریچه نمایشگاه در تربت جام تصویرسازی شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با رویکرد استکبارستیزی، بصیرت افزایی و اقتصاد مقاومتی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ - 28September 2015

استکبار ستیزی از دریچه نمایشگاه در تربت جام تصویرسازی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دفاع مقدس با حضور امامجمعه، فرماندار، فرمانده هان نظامی و انتظامی و مسئولین اجرایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل جهاد کشاورزی تربتجام افتتاح شد.

محسن گوهری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربتجام در حاشیه این مراسم گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصههای مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی در سطوح منطقهای و بینالمللی به مدد قدرتی است که از شهدا گرفتهایم.

وی افزود: دوران هشتساله دفاع مقدس اوج افتخارات ملت قهرمان ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربتجام تصریح کرد: امروز به برکت اقتدار نظم مقدس جمهوری اسلامی استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که در مقابل ملت ابراهیمی از هرگونه تحرکی عاجز است.

گوهری تأکید کرد: گنجینه دفاع مقدس باید به نسلهای بعدی منتقل شود.

جانشین ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تربت جام با اشاره به جنگ سخت و نرم دشمن یادآور شد: دفاع همه جانبه در مقابل استکبار جهانی با بصیرت افزایی در همه عرصهها یکی از مهمترین شاخصه مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: نمایشگاه دفاع مقدس با 15 غرفه در راستای دشمن شناسی و استکبارستیزی در «جنگ نرم» دشمن، نقش نخبگان به عنوان «افسران جوان»، سواد رسانه ای، عفاف و حجاب «الگوهای آسمانی»، سبک زندگی و همچنین اقتصاد مقاومتی با رویکرد؛ اصلاح الگوی مصرف، طب ستنی، گیاهان داوریی، صنایع تبدیلی و... گشایش یافت.

جانشین ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تربت جام تصریح کرد: آثار و کتب دفاع مقدس، یادمان شهدای دانش آموز، فروش محصولات فرهنگی و لوازم التحریر اسلامی ایرانی، مبارزه با مواد مخدر و جنگ افزار نظامی و برگزاری ویژه برنامههای فرهنگی و عقیدتی اهم فعالیتهای نمایشگاه میباشد.

این برنامه به همت بسیج سازندگی، دانشجویی، دانش آموزی، خواهران، صالحین، بهداری سپاه شهرستان و با همکاری ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی وتیپ 38 رزهی تربت جام برگزار شد.

وی اعلام کرد: نمایشگاه به مدت یک هفته صبح و بعدازظهر میزبان علاقهمندان و بازدیدکنندگان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار