مراسم گرامیداشت شهید هاشمی‌نژاد در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به مناسبت سی‌و چهارمین سالگرد شهادت شهید سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد همزمان با سالروز شهادت این عالم مجاهد در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ - 28September 2015

مراسم گرامیداشت شهید هاشمی‌نژاد در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، همزمان با فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله عبدالکریم هاشمینژاد برنامههای متعدد و متنوعی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی و دیگر نهادهای مسئول استان در نظر گرفته شده است.

یکی از این برنامهها برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی است که این مراسم روز سه شنبه هفتم مهرماه از ساعت 9 الی 11 صبح برگزار میشود و آیت الله سعیدی یادگار شهید آیت الله سید محمدرضا سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) به ایراد سخن خواهد پرداخت.

گلباران و عطرافشانی مزار شهید هاشمینژاد، تهیه مختصری از زندگینامه شهید هاشمی نژاد در تابلویی که مزین به تمثال این شهید عزیز است و نصب آن در اماکنی که به نام آن شهید والامقام نامگذاری شده نیز بخش دیگری از برنامههای در نظر گرفته شده در سالگرد شهادت این مجاهد نستوه است.

لازم به ذکر است در آستانه سالروز شهادت این عالم مبارز کتاب «رهبران راستین» سومین نوشتار از مجموعه اصول اعتقادی به قلم شهید هاشمینژاد توسط معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به چاپ رسیده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار