معاون شهردار منطقه 20 خبر داد:

شهر ری مهیای ویژه برنامه های ماه محرم

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران از آمادگی مدیریت شهری برای برپایی ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی دهه اول محرم در شهرری، قطب مذهبی شهر تهران خبرداد.
کد خبر: ۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶ - 02November 2013

شهر ری مهیای ویژه برنامه های ماه محرم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به این خبر اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و به منظور ترویج بیش از پیش فرهنگ عاشورا مدیریت شهری منطقه 20 تمهیدات لازم را برای اجرای ویژه برنامه های فرهنگی  مذهبی با مشارکت مدیران محله پیش بینی کرده است.

غفوری مساعدت و همکاری با هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و افزود: مراسم زیارت عاشورا و عزاداری امام حسین(ع) ، تعزیه خوانی، استقرار ایستگاه های فرهنگی و پذیرایی، شب شعر عاشورایی، دعوت از سخنرانان مذهبی، مراسم های شبیه خوانی و نمایشگاه های هنری با موضوع محرم از جمله برنامه هایی است که برای دهه اول محرم با مشارکت شهروندان انجام خواهد شد.

وی به اهتزاز پرچم های مشکی و شروع تبلیغات محیطی مناسبتی این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از برنامه های تدارک دیده شده خاص کودکان و خردسالان است که برپایی مراسم نونهالان عاشورایی در دولت آباد و عزاداری کودکان عاشورایی در جاده ورامین از آن جمله است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 محوریت برنامه های یاد شده را  مساجد، مدارس و مراکز فرهنگی برشمرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار