امام جمعه کرمانشاه:

دولت می‌خواهد در کشور تحول ایجاد کند

آیت‌الله «علما» گفت: دولت می‌خواهد در کشور تحول ایجاد کند که هر تحولی مشکلاتی از جمله همین گرانی‌ها را دارد.
کد خبر: ۵۴۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ - 19August 2022

دولت می‌خواهد در کشور تحول ایجاد کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: رییس جمهور انسانی سالم و صالح است و ۴۰ سال به این نظام امتحان پس داده لذا باید به ایشان اعتماد کنیم.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به آغاز هفته دولت در دوم شهریور ماه گفت: دولت می‌خواهد در کشور تحول ایجاد کند که هر تحولی مشکلاتی از جمله همین گرانی‌ها را دارد.

وی در ادامه بیان داشت: هیچ‌کس نباید فراموش کند که ۷۰ سال است که بعد از کودتای امریکایی، انگلیسی ۲۸ مرداد غربی‌ها در حال خیانت به ما هستند از این رو قابل اعتماد نیستند و اعتماد به غربی‌ها به هیچ قیمتی صلاح نیست و باید حواسمان را جمع کنیم.

آیت الله علما همچنین گفت: بعد از سه روز جنگ غزه، اسراییلی ها مجبور به عقب نشینی شدند، مردم فلسطین در این سه روز مقاومت کردند و بینی دشمن را به خاک مالیدند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه دشمن هربار که حمله می‌کند پشیمان بر می گردد، افزود: فلسطینی‌ها در این درگیری سیاست دشمن را خنثی کردند که کاری بسیار باارزش و مهم است.

آیت الله علما در ادامه به مناسبت‌های پیش رو پرداخت و گفت: اول شهریور سالروز شهادت مرحوم لاجوردی مبارز است که در سال ۷۷ به دست منافقین به شهادت رسید.

وی همچنین ۲۹ مرداد ماه روز جهانی مسجد را گرامی داشت و تاکید کرد: باید مسجد را محور قرار دهیم خیلی کارها را می‌توانیم در مسجد انجام دهیم.

آیت الله علما با اعلام اینکه مسجد محوری کار مهمی است و کارهای خیر را باید در مسجد قرار دهیم، گفت: مسجد باید مرکز تربیت، امر به معروف و نهی از منکر و اجتماعات باشد.  

وی به سالروز آتش زدن سینما رکس آبادان هم اشاره کرد و افزود: شاه و نظام شاهنشاهی با آتش زدن این سینما برای تثبیت جایگاه خود تلاش کرد و در آخر هم مجبور به رفتن از کشور شد.  

امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه اول نماز جمعه به زندگی پرفراز و نشیب امام سجاد (ع) اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای امام سجاد نیروسازی بود. ایشان نیروهای جوان را جمع آوری کرد و به نیروهای اسلام قدرت بخشید که ما نیز باید در جمهوری اسلامی این کار را انجام دهیم و برای این انقلاب و نظام نیروسازی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار