امام جمعه موقت قصرشیرین:

دولتمردان باید از زندگی و حکومتداری شهیدان «رجایی وباهنر» درس بگیرند

حجت‌الاسلام «هواسی» گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی واقعی دولتمردان هستند و باید از زندگی و حکومت داری این شهیدان و شیوه خدمت کردن و برخورد آن ها با مردم درس بگیرند.
کد خبر: ۵۴۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ - 19August 2022

دولتمردان باید از زندگی و حکومت داری شهیدان «رجایی وباهنر» درس بگیرندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سجاد هواسی» امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک این هفته به همه دولتمردان اظهار داشت: این هفته فرصت مغتنمی برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح است.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین گفت: هفته دولت به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی آشکارتر شود.

وی بیان داشت: هفته دولت یادآور فداکاری ها و زحمات فرزندان انقلاب اسلامی و تربیت شده ی مکتب امام خمینی(ره) و زنده کردن روزهای خدمت رسانی و خدمتگزاری به مردم یعنی شهیدان رجایی و باهنر است.

خطیب موقت جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی واقعی دولتمردان هستند و باید از زندگی و حکومت داری این شهیدان و شیوه خدمت کردن و برخورد آن ها با مردم درس بگیرند.

حجت الاسلام هواسی ادامه داد: از ویژگی‌های این ۲ شهید صادقانه زندگی کردن، خدمت به مردم، مردمی بودن، ساده زیست بودن و شبانه روز تلاش کردن برای حل مشکلات مردم بود.

وی ادامه داد: راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر بعد از ۴۱ سال از شهادت آن ۲بزرگوار اخلاص در کار، صادقانه خدمت کردن و ساده زیست بودن است.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در ادامه گفت: انتظار ما از دولت مردمی این است که از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند و همچنین انتظار ما قصرشیرینی ها از دولت این است که ضمن قدردانی به خاطر بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار امام حسین(ع) درخواست داریم که این بازگشایی برای طول سال و شبانه روزی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار