سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید خراسان رضوی:

رفع مشکلات ایثارگران، نیازمند همدلی مسئولان است

«خدیوی» گفت: رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران نیازمند همدلی همه روسای ادارات است.
کد خبر: ۵۴۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸ - 21August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «صدیقه خدیوی» سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دومین همایش مشترک شورای معاونین بنیاد استان و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های خراسان رضوی که امروز در مشهد برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داشت: برای موفقیت در مأموریت‌ها تعاملات مهمترین عامل است، در تعاملات ظرفیت‎‌ها و توانمندی‌ها شناسایی می‌شود.

وی افزود: یکی از انتظاراتی که از روسای بنیاد شهید شهرستان‌ها وجود دارد، این است که بین بنیاد شهید و سایر دستگاه‌ها در سطح شهرستان تعاملات سازنده ایجاد شود.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اجرای طرح سپاس اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح زمانی مفید است، که مشکل ایثارگر از قبل شناسایی و در جهت رفع آن، مسئول مربوطه در دیدار حضور پیدا کند، تا ایثارگران مجبور نباشند در ادارات دولتی پیگیر امور باشند.

خدیوی با بیان اینکه در مسکن ملی یک میلیون واحد پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: پنج درصد از سهمیه اقدام ملی در مسکن مربوط به ایثارگران است که اگر بتوانیم آن را جذب کنیم، مشکل مسکن بسیاری از ایثارگری مرتفع می‌شود، اگر تعامل خوب و سازنده با فرمانداران وجود داشته باشد، این رقم بیشتر نیز می‌شود.

وی تصریح کرد: از اعتبارات اشتغالی که برای سازمان‌های ذیربط درنظر گرفته شده، ۱۰ درصد برای ایثارگران است، که البته این حداقل است، انتظار است روسای بنیاد شهید بتوانند با معرفی افراد مشمول از حداکثر این سهمیه استفاده کنند.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ابراز داشت: سایر ادارات نیز باید در رفع مشکلات ایثارگران دخیل شوند، در این زمینه نیاز است، همه بسیج شوند تا مشکل ایثارگران در کمترین زمان ممکن رفع شود.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، ۱۷ هزار و ۳۳۵ شهید، ۵۰ هزار و ۹۹۱ جانباز و سه هزار و ۳۹۵ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار