فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

دفاع مقدس، انقلاب ایران را به تمام جهان صادر کرد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس، انقلاب ایران را به تمام جهان صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ - 01October 2015

دفاع مقدس، انقلاب ایران را به تمام جهان صادر کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، سردار اکبر فتوحی صبح روز گذشته  در جمع بسیجیان بهاباد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، شهادت جمعی از حجاج بیتالله الحرام را در سرزمین منا محکوم کرد و با تاکید بر اینکه آلسعود تدبیر، صلاحیت و لیاقت خادمالحرمین بودن را ندارد، اظهار داشت: عهدهدار بودن مسئولیت این اماکن مقدس به دست این رژیم خیانت بزرگی است و کشورهای اسلامی باید اقدام به مدیریت مناسک حج کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به دلاورمردی های مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس مرزهای ایران را از مرزهای جغرافیایی کنونی فراتر برد و مرزهای ایران را جهانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به وسیله دفاع مقدس به تمام جهان صادر شد، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس از پیر و جوان و زن و مرد ما پا به میدان گذاشتند و با دشمنان اسلام مبارزه و این کشور را از اسارت و استعمار حفاظت کردند.

فتوحی خاطرنشان کرد: پس از هشت سال دفاع مقدس هم استکبار به وسیلههای مختلف سعی بر ابراز دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی ایران و براندازی این نظام اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: علاوه بر فتنههای مختلفی که استکبار سعی بر اجرای آن داشت، تحریم ها یکی از دسیسه های دشمنان اسلام بود که برای ضربه زدن به این نظام طرح ریزی شدند اما با پشتکار و استقامت ملت ایران، حتی به فرصتی برای ما تبدیل شد.

فتوحی گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و نباید گذاشت دوباره در کشور نفوذ کند، ایستادگی و ارتباط کشورهای اسلامی تنها راه مقابله با زورگویی استکبار است، همچنان که مقام معظم رهبری نیز بر جلوگیری از نفوذ دشمن و تشریح آینده درخشان انقلاب تاکید کردهاند.

وی تصریح کرد: آمریکا در این سی و هفت سال که از عمر طیبه انقلاب میگذرد هرگز دست از عداوت برنداشته و امروز در راستای هدف همیشگی خود یعنی براندازی نظام اسلامی، وارد جنگ جدیدی شده و قصد دارد از طریق "پروژه نفوذ" انقلاب و اسلامیت را از نظام بگیرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر نقشههای شوم دشمن برای براندازی نظام گفت: صدام تنها یکی از نقشههای استکبار برای ایران اسلامی بود، ما در زمانی که تجهیزات نداشتیم، سازماندهی نداشتیم، تازه در کشور انقلاب شده بود و نیروهای دفاعی انسجام نداشتند، با یاری خداوند در هشت سال دفاع مقدس توانستیم در برابر استکبار بایستیم و آنها را به زانو درآوردیم.

فتوحی با ییان اینکه جنگ ادامه دارد، عنوان کرد: آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران هدف همیشگی خود را برای سرنگونی نظام دنبال میکند اما با این تفاوت که اکنون روش خود را تغییر داده و قصد دارد در راستای پروژه نفوذ، تاثیرپذیری سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور داشته باشد تا از این طریق انقلاب را از درون به انحراف بکشد.

وی اظهار داشت: آمریکا و دلدادگان به آمریکا بدانند، ملت ایران به واسطه پیروی از ولایت فقیه بصیر و با اراده و هوشیاری خود در جبهه نفوذ نیز آمریکا را شکست میدهد.

فتوحی تاکید کرد: مردم ایران با کسانی که قصد دارند آمریکا را حلال مشکلات کشور جلوه دهند برخورد میکنند زیرا نگاه مردم به خدا و ولایت است و در برابر ظلم ایستادگی میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار