مدیر فرهنگسرای پایداری مشهد خبر داد:

استقبال 100 هزار نفری از نمایشگاه «داستان ایستادگی»

مدیر فرهنگ‌سرای پایداری از استقبال بیش از 100 هزارنفری مردم از نمایشگاه بزرگ «داستان ایستادگی» خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ - 03October 2015

استقبال 100 هزار نفری از نمایشگاه «داستان ایستادگی»

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، حامد صادقی در گفتوگویی با بیان اینکه 12 شب نمایشگاه داستان ایستادگی با مشارکت تیپ 21 امام رضا(ع)، لشکر 77 ارتش و تشکلهای مردمی و مساجد برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مخاطبان ترویج دهیم.

وی افزود: از سه ماه گذشته پیشنهاد طرح نمایشگاه «داستان ایستادگی» ارائه شد و با همکاری بیشتر از 600 نفر به مساحت 13.5 هکتار ویژه هفته دفاع مقدس برگزار شد.

مدیر فرهنگسرای پایداری گفت: برای اجرای بازیگری نمایش غواصان با عنوان دریادلان، 150 نفر حضور پیدا کردند تا بتوانند نمایش هر چه بهتر برای مخاطبان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه «داستان ایستادگی» از هشت بخش اصلی تشکیلشده بود، افزود: المان یادمان جنگ، ایستگاه حماسه ایستادگی، شهربازی مقاومت، ایستگاه نقطه رهایی، نمایش خودروهای زرهی، تجهیزات نظامی، توپخانهای و پدافند هوایی، نفربر و سازههای ایستاده در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشتهشده بود و جذابیت این نمایشگاه بهگونهای بود که سلایق اقشار مختلف مخاطب را در برگرفت.

صادقی گفت: اجرای رزم کوهستان توسط یگان ویژه و فتح قله با عملیات راپل و تیراندازی از دیگر برنامههای این نمایشگاه بود.

مدیر فرهنگسرای پایداری با بیان اینکه بخشهای مفهومی، مسیر شهادت و تجهیزات نظامی نمایشگاه دائمی خواهد شد، عنوان کرد: نمایشگاه «داستان ایستادگی» از 25 شهریور تا 6 مهر ساعت 16 تا 22 در ضلع جنوبی کوهسنگی پذیرای بیشتر از 100 هزار نفر از شهروندان و زائران بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار