یادواره لاله‌های سرخ در فریمان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت 21 شهید گرانقدر یادواره لاله‌های سرخ با حضور سردار گرمه‌ای در مسجد جامع شهرستان فریمان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ - 03October 2015

یادواره لاله‌های سرخ در فریمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، به مناسبت گرامیداشت ۲۱ شهید گرانقدر شهرستان فریمان، یادواره لالههای سرخ با حضور سردار علیاکبرگرمهایاز فرماندهان سابق دفاع مقدس، مسئولین شهرستان، مردم و خانوادههای معظم شهدا و جانبازان در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

سرگرد پاسدار حسین شمس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت کشته شدن حجاج ایرانی در منا و تبریک دهه ولایت و امامت گفت: شهدا ما را به این محفل و مجلس دعوت کردهاند، ما حقیقتاً دعوتشده از سوی شهدا و خانواده شهدا هستیم. اگر در چنین محافلی که به نام شهدا هست ورود پیدا نکنیم باید بررسی کنیم ببینیم کجای کار عیب داشتهایم، مشکل ما در کجا بوده است، از مسئولین ما گرفته تا همه عزیزانی که بر سر خان رنگارنگ شهدا نشستیم و اسم شهدا را بر زبانداریم اما آرمانها و ارزشهای آنها را فراموش کردیم.

وی افزود: کوچه و خیابانی را به نام شهدا کردهایم، اما از آرمانها شهدا و از ارزشهای شهدا فراموش کردهایم و فقط نام شهدا دغدغه ذهنمان شده است. این است که بایستی به خودمان بیاییم این شهدا هستند که به فرموده مقام معظم رهبری هر شهید و هر خانواده شهید، پرچمی برای استقلال کشور عزیزمان و جهان اسلام است. استخوانهای شهدا ستون محکمی است برای جمهوری اسلامی و جهان اسلام و عزت و آبروی جهان اسلام است. ما نباید یادمان برودکه هر چه داریم و نداریم از شهدا و خانواده معظم شهدا است.

سردار گرمهای از فرماندهان دفاع مقدس ضمن درود و سلام به ارواح شهدا و امام راحل بیان داشت: حضور در این مراسم توفیق میخواهد و میزبان اصلی این مراسم شهدا هستند ما متوجه نیستیم. بنا به نص صریح قرآن آنها زندهاند، زنده واقعی شهدا هستند.

وی افزود: ما هر چه داریم به برکت این خانوادههای عزیز شهدا است. اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت همین خون شهدا است. شما ببینید که امروز ایران اسلامی در مقابل تمام ابرقدرتها ایستاده است.

این فرمانده دفاع مقدس ضمن اشاره به قدرت امروزه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در طول ۳۵ سالی که از آغاز جنگ تا به امروز گذشته است، چرا آمریکا و استکبار جهانی جرات نکردند پایشان را به خاک ما بگذارند و جرات نکردند یک گلوله بهطرف خاک ایران اسلامی شلیک کنند. این نشاندهنده اقتدار، عزت و صلابت امت اسلامی و انقلابی ما است و نشاندهنده فرهنگ شهید و شهادت است که در کشور ما موج میزند. این باعث شده است که دشمن جرات این را ندارد که به لحاظ نظامی بر ما بتازد.

وی ادامه داد: امروز هم دشمن میداند، استکبار جهانی و آمریکاییها خوب میدانند که با تهدید نظامی و گزینه روی میز نمیتوانند بر کشور ما غلبه کنند. بارها بلوف زدند، رژیم صهیونیستی که بارها تهدید کردند که ما فلان کار را میکنیم مقام معظم رهبری در جواب فرمودند: که اگر کوچکترین غلطی اینها بکنند ما تلآویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم. بعد از آن این رژیم خفهخون گرفتند. در این دنیا باید مقتدر باشیم اگر قدرت نداشته باشیم پایمال میشویم.

لازم به ذکر است این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی، پایگاه مقاومت بسیج امام صادق، پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه برگزار شد که در ابتدای ورودی مسجد نمایشگاه دفاع مقدس و جنگ نرم دایر شده بود که موردتوجه مردم و مسئولین قرار گرفت.

در انتهای این مراسم از خانوادههای معظم ۲۱ شهید یادواره شهدای لاله سرخ تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها