افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت حاج قاسم سلیمانی در منوجان

مرکز خدمات جامع سلامت شهیدحاج «قاسم سلیمانی» در منوجان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۴۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 27August 2022

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت حاج قاسم سلیمانی در منوجان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علی اصغرخیرخواه» رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز  در افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهیدحاج قاسم سلیمانی در روستای طالقان منوجان که به صورت ویدو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: این مرکز خدمات جامعه سلامت در روستایی با جمعیت ۱۰ هزار نفر و۵۵۰ متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیاردتومان به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: افتتاح این مرکز یا ۲۴۵طرح بهداشتی درمانی وافزایش ۱۰هزار تخت بیمارستانی به بهره برداری رسیدند.

وی توضیح داد: امروز افتخاری حاصل شد که به مناسبت هفته دولت یکی از چهار مراکز منتخب حوزه بهداشت وزارت بهداشت به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای طالقان منوجان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در پایان تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم در ادامه مسیر در حوزه بهداشت و درمان در بحث خدمت به مردم  در مناطق محروم همانند شهدای بزرگی همچون سردار سلیمانی گامی های بزرگ تر برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها