فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش:

با تمام توان آماده همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) هستیم

«امیر غلامعلیان» گفت: با تمام توان آماده همکاری با کمیته امداد در کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی هستیم.
کد خبر: ۵۴۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ - 04September 2022

با تمام توان آماده همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش امروز در دیدار با عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما هم چنان در خدمت کمیته امداد برای کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی هستیم.

وی تأکید کرد: با تعویض مدیریت در کمیته امداد همکاری، همراهی و خدمات ما کمتر نخواهد شد بلکه به همان شکل و قوی‌تر در خدمت کمیته امداد هستیم. افتخار می‌کنیم ظرفیت‌های ارتش در اختیار مردم است و باافتخار در خدمت کمیته امداد هستیم ان‌شاءالله با تعاملی که بین ارتش و کمیته امداد وجود دارد بتوانیم قدم‌های مؤثری در جهت محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان برداریم.

«ناصر عسکری‌نژاد» مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار داشت: قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش صادقانه در جامعه خدمت می‌کند و تمام توان خود را در جهت حل مشکلات محرومان به کار گرفته است.

او بیان کرد: ارتش در هرکجا که خدمت می‌کند بخشی از جامعه هدف این نهاد نیز در آنجا زندگی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری مجموعه ارتش بتوانیم قدم‌های مؤثری در جهت محرومیت‌زدایی برداریم.

عسکری نژاد بابیان اینکه کمیته امداد استان کرمان به ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت خدمت‌رسانی می‌کند افزود: بر اساس اسناد راهبردی امداد عمده کار ما در حوزه توانمندسازی است و خدماتی که به مددجویان ارائه و در قالب توانمندسازی است.

او بابیان اینکه خدمات ارتش به محرومان به‌عنوان یک الگو است افزود: عمده اقداماتی که کمیته امداد انجام می‌دهد به‌واسطه همکاری با خیرین و سازمان‌ها است و ارتش نیز در این زمینه نقش مهمی دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: به دنبال این هستیم به هدف اصلی خود که همان خدمت به محرومان که صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند برسیم تا امید و نشاط در زندگی در این افراد جاری و ساری شود و کمک‌ها و همراهی‌های ارتش در این زمینه خیلی مؤثر و راهگشاست تا به اهداف موردنظر برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها