فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

خدمت به زوار امام حسین (ع) فرصت استثنایی برای پلیس است

سردار اشتری در بازدید از زائر سرای امام رضا در میرجاوه گفت: خدمت به زائران امام حسین(ع) فرصتی استثنایی و ارزشمند برای کارکنان پلیس است.
کد خبر: ۵۴۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ - 07September 2022

خدمت به زوار امام حسین (ع) فرصت استثنایی برای پلیس استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کل کشور در بازدید میدانی از زائرسرای امام رضا (ع) در میرجاوه بر تسریع خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین تاکید کرد.

سردار اشتری گفت: کارکنان پلیس به عنوان خدمتگزار و خادم سید الشهدا در کنار زائران آن حضرت در راه امنیت و آرامش آنان به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند و قطعاً این خدمت هر چه سخت‌تر باشد افتخارش نیز بیشتر است.

فرمانده فراجا افزود: رضایتمندی زائران اباعبدالله الحسین (ع) از اولویت‌های فرماندهی انتظامی کشور درمراسم اربعین است که امیدواریم با کمک و همیاری مردم عزیز این امر محقق شود.

وی تصریح کرد: در این راستا برنامه ریزی مناسبی جهت تسهیل در تردد، ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی در محدوده مرز میرجاوه برای شهروندان در نظر گرفته شده که ان شاالله رضایت مندی زائران اربعین حسینی (ع) را در پی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم در این مأموریت معنوی یک افتخار بزرگ برای پلیس است، فرماندهی انتظامی استان نیز همانند سال‌های گذشته با تمام توان در خدمت زائران عزیز و آرامش آنان هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها