تشییع پیکر سرباز شهید فخرالدین حسن زاده در کرج

پیکر سرباز شهید فخرالدین حسن زاده که بامداد دیروز در درگیری با قاچاقچیان در گرمدره کرج به شهادت رسید بر دستان نمازگزاران کرجی تشییع شد.
کد خبر: ۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹ - 02November 2013

تشییع پیکر سرباز شهید فخرالدین حسن زاده در کرج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مردم و مسوولان استان البرز پس از اقامه نمازجمعه با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل پیکر مطهر سرباز شهید فخرالدین حسن زاده  را در خیابانها اطراف مصلی نمازجمعه کرج تشییع کردند. پیکر این سرباز وظیفه شناس پس از تشییع در کرج برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان نمین استان اردبیل انتقال داده شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان البرز، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در گرمدره کرج دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: بامداد دیروز خودروی این قاچاقچیان در منطقه مشاهده شد که نیروهای انتظامی قصد متوقف کردن آن را داشتند که موفق نشدند.


سرهنگ خسروی ادامه داد: لحظاتی بعد طرح مهار و کنترل معابر این شهر به اجرا درآمد که قاچاقچیان بدون توجه به ایست ماموران با زیر گرفتن یک سرباز کلانتری گرمدره به نام فخرالدین حسن زاده از محل گریختند که در ادامه با تعقیب و گریز انجام شده خودرو قاچاقچیان متوقف و دو تن از سرنشینان آن دستگیر شدند.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: پس از این حادثه سرباز مصدوم بلافاصله به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافت که متاسفانه به دلیل شدت مصدومیت به شهادت رسید.

شهید فخرالدین حسن زاده تنها 20 بهار از عمر ش میگذشت و 17 ماه از خدمت سربازی او گذشته بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار