رئیس پلیس پایتخت:

هدف گشت ویژه پلیس پایتخت برخورد قاطع با جرایم خشن است

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: هدف اصلی طرح گشت ویژه پلیس پایتخت مقابله و برخورد قاطع با مجرمان جرایم خشن است.
کد خبر: ۵۴۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ - 11September 2022

هدف گشت ویژه پلیس پایتخت برخورد قاطع با جرایم خشن استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در آیین رونمایی از گشت ویژه پلیس پایتخت اظهار داشت: امروز بعد از یک ماه توانستیم به شرایطی برسیم که به صورت نمونه گشت‌های ویژه پایتخت را رونمایی کنیم.

سردار رحیمی گفت: هدف این گشت‌ها برخورد با جرایم خشن اعم از زورگیری، خفت‌گیری، سرقت‌های خشن و افرادی که روز به روز جری‌تر می شوند، است، این افراد هنوز موضع قدرت پلیس را ندیده اند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: گشت‌های ویژه‌ای در منطقه‌های مولوی، شوش و هرندی را قرار داده‌ایم که شامل ۳۰۰ نفر از همکارانمان است؛ همچنین علاوه بر این ون‌هایی در این منطقه‌ها حضور دارند تا در صورت نیاز به کمک گشت‌های ویژه بیایند.

سردار رحیمی بیان داشت: یکی دیگر از طرح‌های هفتگانه ما پلیس یار محله است که به موجب آن پلیس با کمک مردم با قاطعیت و جدیت با مردم برخورد می‌کند.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در پایان به برخورد با موتورسوارانی که اصول را رعایت نمی‌کنند، می پردازیم تا ان‌شالله بتوانیم با یک برنامه جامع با قاطعیت و جدیت تمام به مقابله با اشرار و مجرمین خطرناک بپردازیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار