میزبانی مشهدی‌ها از زائران رضوی در پویش هم‌ محله امام رضا (ع)

مراسم افتتاحیه و توجیهی پویش هم محله امام رضا (ع) با حضور مبلغان و ائمه جماعات مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ - 13September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمد احمدنیا» معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان امروز در همایش افتتاحیه و توجیه پویش هم محله امام رضا (ع) که با حضور ۱۵۰ نفر از مبلغان در مشهد برگزار شد، اظهارداشت: اجرای پویش هم محله امام‌رضا (ع) گامی موثر در ارتقا فرهنگ میزبانی از زائران رضوی در سطح استان است.

وی افزود: مردم مشهد در پویش هم محله‌ امام رضا (ع) با خدمت به زائران رضوی در سه عرصه‌ اسکان در منازل، حمل و نقل رایگان و نذر خدمت و مهارت، خادم واقعی آستان ملک پاسبان رضوی می‌شوند.

احمدنیا ادامه داد: در این پویش که با محوریت مساجد برگزار می‌شود در هر محله‌ مشهد حداقل هشت خانواده توفیق خدمت به زائران امام رضا (ع) را خواهند داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان خاطرنشان کرد: در دهه آخر صفر سال جاری بیش از شش میلیون زائر میهمان مشهد خواهند بود که در این جهت ظرفیت‌های مختلف نهادی، سازمانی و مردمی پای کار آمده‌اند تا بتوانند به بهترین وجه ممکن میزبان زائران باشند.

وی گفت: یکی از طرح‌هایی که درصدد فعال نمودن ظرفیت عظیم مردمی جهت میزبانی از زائران است پویش هم محله‌ امام رضا (ع) است که مردم مشهد می‌توانند با مراجعه به سامانه هم محله امام رضا (ع) به آدرس zaer.masjedona.ir در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار