یادداشت/ علی عبدالصمدی

«۱۱ سپتامبر» برگی از جنایات آمریکا و متحدانش در قبال بشریت

۲۱ سال از حادثه ۱۱ سپتامبر گذشت؛ حادثه‌ای که به دست گروهک القاعده دست‌نشانده‌ی مشترک آمریکا و عربستان سعودی رخ داد و برگی دیگر از جنایت این کشور را نمایان کرد.
کد خبر: ۵۴۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 15September 2022

۱۱ سپتامبر برگی از جنایات آمریکا و متحدانش در قبال بشریتگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- علی عبدالصمدی؛ بیست و یک سال از ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ گذشت. ۱۱ سپتامبری که یادآور حملات تروریستی گروه القاعده به برج‌های دو قلوی تجارت جهانی در نیویورک است.

گروهک ترویستی القاعده دست نشانده‌ی مشترک آمریکا و عربستان سعودی بودند که کلیه‌ی تجهیزات نظامی و استراتژیکشان را لژ‌های شیطانی آمریکا و متحدانش در جهان تامین می‌کرده و می‌کنند و هدف اصلی و نهایی‌شان ارائه‌ی تصویری خشن از دین مبین اسلام ناب محمدی است.

القاعده با انجام حرکت تروریستی مربوط به یازدهم سپتامبر سال دو هزار و یک میلادی عملا پای ارتش آمریکا و متحدانش را به خاورمیانه باز کرد تا کارخانجات اسلحه سازی این کشور و سایر کشور‌های همسو با آن، تولیدات (اسلحه های) خود را راحت‌تر به فروش برسانند.

در زمان حملات ددمنشانه‌ی القاعده به برج‌های تجارت جهانی جورج بوش پسر رییس جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا بود. عضویت خانواده‌ی بوش در لژ‌های شیطانی بر هیچ کس پوشیده نیست. آن‌ها با افتخار تصاویر خانوادگی‌شان را در لژ‌های مذکور در فضای مجازی منتشر کرده اند.

بوش پس از حملات یازده سپتامبر نقشه‌ی شوم القاعده را با زبان و روش خودش ادامه داد و به اسلام و کشور‌های اسلامی اهانت کرد و سه کشور کره‌ی شمالی، ایران و افغانستان را محور‌های سه گانه‌ی شرارت نامید.

طی دو دوره ریاست جمهوری پی در پی جورج بوش پسر، آمریکا به افغانستان و عراق حمله ور شد و قطعا بسیاری از افراد بی گناه در این دو جنگ تاریخی کشته شدند. به عبارتی دیگر، بوش به بهانه‌ی مقابله با تروریسم از طرفی وارد خاورمیانه شد و از طرفی دیگر برای کارخانجات اسلحه سازی آمریکا تولید ثروت کرد.

پس از بوش، باراک اوباما از حزب رقیب او وارد عرصه‌ی سیاسی شد. او هشت سال رئیس جمهور آمریکا بود. اگرچه در ظاهر مخالف سیاست‌های حزب جمهوریخواه عمل می‌کرد، اما عملا سیاست‌های بوش و البته دست‌های پش پرده ادامه داشت.

در دوران ترامپ نیرو‌های آمریکایی همچنان در عراق و افغانستان مستقر بودند، اما با آغاز دوران بایدن در کاخ سفید و خروج بی برنامه‌ی نیرو‌های نظامی آمریکا از افغانستان مجددا طالبان که شاخه‌ای از القاعده بوده و هستند در افغانستان به قدرت رسیدند و عملا بایدن با خروج بی برنامه‌ی نیروهایش صحنه را برای دست نشانده‌های قدیمی شان باز گذاشت تا احتمالا جهان در آینده‌ی نزدیک شاهد حادثه‌ی مرگبار مشابه یازده سپتامبر باشد.

حادثه‌ای که در قالب آن، از طرفی سعی دارد از طریق رسانه‌های گروهی چهره‌ای اسلام را خشن به نمایش گذارند و از طرفی آتش جنگی دیگر را روشن سازند تا تولیدات و محصولات کارخانجات اسلحه سازی آمریکا و متحدانش بی رونق نماند.

این بار دیگر جهان به بلوغ و روشنی فکر و اندیشه رسیده است و هرگز دسیسه‌ها و نیرنگ‌های رنگارنگ آمریکا و متحدانش در خاورمیانه نمی‌تواند کمترین خدشه‌ای به چهره‌ی پاک اسلام وارد سازد. رسانه‌های وابسته به جبهه‌ی مقاومت و کشور‌های اسلامی با تولید و پخش محتوایی با مضمون مبارزه با نقشه‌های پلید و شیطانی استکبار جهانی می‌توانند در ارائه‌ی چهره‌ی رحمانیت اسلام ناب محمدی کوشا و پویا باشند و نقشه‌های آمریکا و متحدانش را نقش بر آب سازند.

انتهای پیام/133‌

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار