سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق:

تروریست‌ها در هر نقطه از عراق تحت تعقیب قرار خواهند گرفت

تحسین الخفاجی ضمن تشریح محور‌های نشست امنیتی میان سوریه و عراق اعلام کرد که تروریست‌ها در هر نقطه از عراق در هم کوبیده خواهند شد.
کد خبر: ۵۴۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 20September 2022

تروریست‌ها در هر نقطه از عراق تحت تعقیب قرار خواهند گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری عراقی واع، تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق گفت که نشستی که بین فرماندهان مرزبانی عراق و سوریه برگزار شد، مهم بود.

الخفاجی افزود: در این نشست همکاری مشترک و تبادل اطلاعات برای کنترل مرز‌ها و جلوگیری از هرگونه تخلف امنیتی و قاچاق بررسی شد.

سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق در ادامه گفت: اقدامات، امکانات و ظرفیت‌های دو طرف به ویژه اقدامات عراق در کنترل مرز‌ها از طریق ایجاد موانع، سیم خاردار، برج‌های نظارتی و دو خط دفاعی در مرز‌ها نخست نیرو‌های مرزبانی و سپس ارتش عراق، از دیگر محور‌های بررسی شده در این نشست بود.

الخفاجی تصریح کرد که هماهنگی مشترک و تبادل اطلاعات و تعقیب تروریست‌ها از دو طرف مرز‌ها نیز در این نشست بررسی شد.

وی اشاره کرد که فرماندهی ستاد عملیات مشترک بیش از یک سال و نیم در مرز‌های عراق و سوریه تلاش کرد و توانست امنیت مرز را به صورت کامل تامین کند و مانع از قاچاق شود.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در ادامه درباره عملیات الحضر که در نینوا انجام شد هم گفت: عملیات الحضر دستاورد‌های زیادی به همراه داشت.

الخفاجی افزود: این عملیات به دست یابی به اطلاعات ویژه از عناصر تروریستی و عملیات‌های آن‌ها منجر شد.

وی تاکید کرد: طرح و راهبردی برای ادامه تعقیب تروریست‌ها در هر نقطه از اراضی عراق وجود دارد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار