پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

«دفاع مقدس» فصلی درخشان و بی‌بدیل در تاریخ پرصلابت ایران اسلامی است

«امیری مقدم» به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ - 23September 2022
«دفاع مقدس» فصلی درخشان و بی‌بدیل در تاریخ پرصلابت ایران اسلامی استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه به منظور گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. 
 
در این پیام آمده است: 

با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، جانفشانی رزمندگان و ایثارگران در جنگ تحمیلی، از همه مسوولان اجرایی استان کرمانشاه خواست که با تأسی از رموز مجاهدت ایثارگران، دوران حماسه و شرف دفاع مقدس و در لبیک به تدابیر مقام عظمای ولایت، با تلاش جهادی در ایجاد اشتغال برای جوانان استان کرمانشاه، پاسخگوی مجاهدت‌های ۴۴ ساله سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی باشند.

 به یقین دوران پرافتخار و سراسر حماسه «هشت سال دفاع مقدس» فصلی درخشان و بی‌بدیل در تاریخ پرصلابت ایران اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، اوج افتخارات ملت سربلند ایران است.

به گواه تاریخ، استان کرمانشاه به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در یاد و خاطره ملت غیور و به ویژه رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس ثبت و تا همیشه‌ روزگار متجلی و ماناست و نقش جانفشانی‌های مردم این سرزمین بر هیچ انسان منصف و صاحب خردی پوشیده نیست.

 مردمانی نجیب که با پایمردیهای باشکوه خویش نام خود را به عنوان مرزبانان همیشه سرافراز میهن اسلامی در تاریخ حماسی این سرزمین به یادگار نگاشتند. در تقدیر از این استوار و مقاومت کم نظیر بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی، کرمانشاه را "سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی" نامیدند.

  اینجانب ضمن ادای احترام خاضعانه به ارواح مطهر شهدای گرانقدر از صدر اسلام تاکنون؛ مراتب ارادت و خشوع خود را نسبت به یکایک ایثارگران ایران اسلامی بویژه همرزمان و همسنگران گرانسنگ خویش و جان برکفان کیان اسلامی در استان کرمانشاه ابراز می دارم.

 از عموم مسوولان اجرایی استان میخواهم با تأسی از رموز مجاهدت و حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدس و در سالی که با تدبیر مقام عظمای ولایت با عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامیده شده است، با تلاش جهادی در ایجاد اشتغال و بهبود کسب و کار برای جوانان استان کرمانشاه، پاسخگوی مجاهدت‌های ۴۴ ساله این مردم بزرگوار و ولایتمدار باشند.

 امید آنکه همگان رهروانی صدیق برای تداوم راه پربار شهدای عظیم الشأن و مراد محبوب ایشان، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر عظیم الشان انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار