امام جمعه اردستان:

رئیس‌جمهور در سازمان ملل عظمت سردار سلیمانی را به دنیا نشان داد

حجت‌الاسلام «دهشیری» گفت: رئیس جمهور در سازمان ملل با بالا بردن تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عظمت این شهید را به دنیا یادآوری کرد.
کد خبر: ۵۴۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ - 23September 2022

رئیس‌جمهور در سازمان ملل عظمت سردار سلیمانی را به دنیا نشان دادبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان،  حجت‌الاسلام «حسن دهشیری» امام جمعه اردستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی بیش از ۲۱ میلیون نفر زائر در کشور عراق و شهر کربلا حضور داشتند و این موضوع بیانگر این است که همچنان پرچم سرخ شهادت و سبز انتظار سرفراز و بالا است.

وی در خصوص هفته دفاع مقدس، بیان کرد: هفته دفاع مقدس آغاز شده و همچنین پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیداری داشتند و ما باید بدانیم اگر تا به امروز نظام جمهوری اسلامی مقتدر وجود دارد به برکت خون شهدا است.

امام جمعه اردستان با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به آمریکا، افزود: رئیس جمهور در سازمان ملل با بالا بردن تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توانست یاد این شهید را زنده نگه دارد و عظمت سردار دل‌ها را به دنیا یادآوری کرد بنابراین نباید آن را دست کم بگیریم.

حجت الاسلام دهشیری در خصوص اتفاقات اخیر در کشور، تاکید کرد: در ارتباط با فوت دختر جوان، دشمنان سو استفاده کرده و همه معاندین و منافقین به میدان آمدند تا با ایجاد اغتشاش و ناامنی به اهدافشان برسند که در واقع هدف منافقین، مورد هجمه قرار دادن اصل نظام است.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت‌ها و رفتارهای اغتشاشگران در ارتباط با دفاع از مظلومان نیست، وظیفه ما این است که با ظالمین مخالفت و تنفر خود را نسبت به آنان اعلام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار