«یگان فاتحین» جایگزین دژبان ارتش در بهشت زهرا (س) شد

حفاظت پیرامونی سازمان بهشت زهرا (س) به یگان حفاظت فاتحین سپاه سپرده شد.
کد خبر: ۵۴۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ - 28September 2022

یگان فاتحین جایگزین دژبان ارتش در بهشت حضرت زهرا (س) شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حفاظت محیطی و پیرامونی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) بر عهده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، اما طی تفاهم‌نامه‌ای این حفاظت به یگان فاتحین واگذار شد.

روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی دژبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران آورده است: مدیریت این سازمان قدردان همراهی‌ها و همکاری دژبان محترم ارتش است که در طی سالیان به بهترین شکل ممکن موضوع حفاظت محیطی و حراست از این آرامستان شریف را بر عهده داشت و ان شاءالله این همکاری در زمینه‌های دیگر از جمله تشریفات سازمان ادامه خواهد داشت.

بنا بر این گزارش، به دلیل نیاز به مراقبت حداکثری از این آرامستان و به‌ویژه بزرگترین میراث فرهنگی دوران دفاع مقدس، یگان فاتحین با سابقه درخشان، هماهنگی با یگان حفاظت شهرداری و مجموعه انتظامی در این سازمان مستقر شده است.

از دو هفته گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای موضوع حفاظت از بهشت حضرت زهرا (س) به یگان فاتحین سپرده شد و این مجموعه مسئولیت حفاظت و مراقبت سازمان را برعهده خواهد گرفت. این یگان در روز‌های اخیر نیز به طور موقت عهده دار حفاظت در‌های اصلی سازمان بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار