در بیانیه مجمع هیئات مذهبی رهروان روح‌الله آمده است؛

امنیت ایران اسلامی خط قرمز جامعه ایثارگری

مجمع هیئات مذهبی رهروان روح‌الله ویژه خانواده شهدای مشهد با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، حمایت خود را از نیروهای امنیتی و انتظامی اعلام کردند.
کد خبر: ۵۴۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ - 05October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در تبعیت از فرمایشات اخیر فرمانده معظم کل قوا و در حمایت از نیروهای امنیتی و انتظامی کشور و محکوم کردن اغتشاشات اخیر، مجمع هیئات مذهبی رهروان روح‌الله ویژه خانواده شهدای مشهد با صدور بیانیه‌ای بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید عهد و میثاق کردند.

متن بیانیه به این شرح است

«بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ. صف/۸

انقلاب ما انفجار نور بود و اکنون بالندگی و تابندگی نظام مقتدر و مظلوم اسلامی در چله دوم انقلاب، درحالیکه نظام استکبار جهانی به مرحله احتضار و فروپاشی خود نزدیک‌تر شده است، بیش از هر زمان دیگری باعث خشم و سراسیمه‌گی جبهه یزیدیان زمان شده و خواب را از آنان ربوده است، به‌گونه‌ای که این بار با سوء استفاده و دستاویز قرار دادن فوت یکی از دختران این سرزمین، درصدد ایجاد تشنج، آشوب و ناامنی در کشور برآمده‌اند.

این نخستین فتنه‌انگیزی آنان نبوده و آخرین آن نیز نخواهد بود و واکنشی است از سر درماندگی و استیصال در برابر پیشرفت‌های خیره‌کننده ایران اسلامی در ابتدای قرن پانزدهم هجری شمسی. قرنی که بفرموده مقام معظم رهبری، قرن اسلام است و ملت‌های مسلمان در این قرن مجد و عظمت اسلامی را تجدید و احیا خواهند کرد.

به تصریح رهبر معظم انقلاب این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی‌های خائن در خارج بوده و مشکل اصلی آنها ایران قوی و مستقل است.

دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند و در مراسم‌های مختلف شرکت می‌کنند. دعوا و بحث بر سر استقلال و ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی است.

انقلاب ایران اسلامی تا به امروز، صفحات تاریخ آن آغشته به خون شهدا و ایثارگری ایثارگران است و اجرای دستورات الهی و پیروی از مکتب اسلام ناب محمدی (ص) از اصول اساسی و اعتقادی مردمی است که طاغوت ۲۵۰۰ ساله را برچیدند و هر لحظه آماده نبرد در برابر حق علیه باطل هستند، لذا به برخی خواص جامعه یادآور می‌شویم که تضعیف نیروهای مسلح با هر توجیهی تضعیف امنیت کشور بوده و امنیتی که حاصل خون پاک هزاران شهید است خط قرمز ماست.

به آنان جبران اظهارات بدون تحقیق خود را در این شرایط حساس کنونی یادآور شده و گوش‌زد می‌کنیم هرچه سریع‌تر مخالفت خود را با برنامه دشمن خارجی صریحا اعلام کنند. یقینا میزان مقبولیت و محبوبیت خواص جامعه از هر طیف و جناحی در نزد مردم به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر به میزان التزام و دلدادگی آنان نسبت به آرمان‌های مقدس انقلاب و شهدای والامقام خواهد بود.

در پایان ما خانواده‌های شهدا و ایثارگران مشهد مقدس ضمن تجدید عهد با آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و تشکر از بیانات حکیمانه و مواضع روشنگرانه مقام معظم رهبری، حمایت قاطع و همه جانبه خود را از نیروی انتظامی، بسیج و تمامی تأمين‌کنندگان امنیت کشور اعلام داشته و اتفاقات و تحرکات خائنانه اقلیتی وطن‌فروش بی‌ارزش را که با خط‌گیری از عوامل صهیونیستی، سرویس‌های اطلاعاتی غرب و سازمان کثیف منافقین قصد برهم زدن امنیت داخلی را داشتند بشدت محکوم می‌کنیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار