امام جمعه اردستان:

ذات کار پلیس دفاع از امنیت است

حجت‌الاسلام «دهشیری» گفت: ذات کار پلیس دفاع از امنیت است و تأمین انواع امنیت‌های مالی و جانی و غیره را برای مردم وظیفه خود می‌داند.
کد خبر: ۵۴۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ - 07October 2022

ذات کار پلیس دفاع از امنیت ملت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «حسن دهشیری» امام جمعه اردستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان ضمن گرامیداشت هفته فراجا، اظهار داشت: در سال‌های گذشته و همچنین حوادث اخیر حضور میدانی نیروی انتظامی نشان داده است که پایبندی، اقتدار و استقامت در آنان وجود دارد که این مورد قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی امروز مظلوم واقع شده و وظیفه ما نیز دفاع از مظلوم است که حمایت خود را از پلیس در سطح کشور که حافظ امنیت ما است اعلام می‌کنیم، ابراز داشت:رهبر انقلاب اسلامی با حضور در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری در ارتباط با مسائل روز در کشور سخنانی بیان کردند و سخنان ایشان بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و راه درست را برای مردم تبیین کرد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه فوت این دختر جوان تبدیل به یک بهانه‌ای برای ایجاد اغتشاش و انجام کارهای ناروا شد و طبق سخنان رهبر انقلاب اسلامی چنانچه این موضوع هم نبود باز هم شاهد اغتشاشات بودیم، تاکید کرد: در جریان اغتشاشات رسانه‌های معاند و ایرانیان خائن در خارج نیز با دشمنان همراه شدند و بر آتش اغتشاشات افزودند و همچنین جرم افراد دستگیر شده در اغتشاشات نیز با یکدیگر متفاوت است.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به اینکه طبق سخنان رهبر انقلاب اسلامی در این اغتشاشات عده‌ای از جوانان تحت تأثیر احساسات قرار گرفتند، افزود: این افراد باید تنبیه شده و آگاهی پیدا کنند و افرادی که نقش بسیاری در این تخریب‌ها و ناامنی‌ها داشتند باید طبق قانون مجازات شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار