رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی:

همراهی مردم با پلیس توطئه اخیر دشمن را خنثی کرد

«صادقی» گفت: میدان‌داری مقتدرانه، شجاعانه و صبورانه پلیس در وقایع اخیر و برقراری نظم و امنیت برگ زرین دیگری بر لوح افتخارات فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و پلیس خدمتگزار رضوی افزود و با همراهی مردم، نقشه‌های شوم دشمنان و معاندان نظام را نقش برآب شد.
کد خبر: ۵۴۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ - 10October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «غلامعلی صادقی» رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی امروز در جمع فرماندهان ارشد انتظامی استان با تبریک هفته فراجا اظهار داشت: تقارن بزرگداشت هفته فراجا با آغاز ولایت امام زمان (عج) نشان از معنویت کار سربازانی است که از جان و هستی خود مایه گذاشته‌اند تا جامعه اسلامی از نظم و امنیت کامل برخوردار بوده و این پاسداران ولایت و امنیت از زمینه‌سازان ظهور منجی عالم بشریت خواهند بود.

وی افزود: میدان‌داری مقتدرانه، شجاعانه و صبورانه پلیس در وقایع اخیر و برقراری نظم و امنیت برگ زرین دیگری بر لوح افتخارات فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و پلیس خدمتگزار رضوی افزود و با همراهی مردم، نقشه‌های شوم دشمنان و معاندان نظام را نقش برآب شد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان خراسان رضوی گفت: عنایت فرمانده معظم کل قوا در بیانات اخیرشان نسبت به سربازان ولایت در انتظامی کشور بی‌سابقه بود و این لطف و نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی را باید به همه مجاهدان فی سبیل الله در جبهه خدمت به مردم تبریک بگوییم.

در ابتدای این نشست سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشکر از مراجع عالی قضایی استان گفت: جهاد در راه خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و پرچمداری ولایت در این کشور مایه افتخار و سربلندی خدمتگزاران مردم در فراجا است.

وی افزود: مجاهدت پلیس رضوی در این عرصه با خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) از معنویت خاصی برخوردار است.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، خدمات و تلاش ارزشمند پلیس رضوی از همراهی و همگامی مراجع قضایی استان با پلیس قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار