رئیس بنیاد شهید بردسکن خبر داد؛

مساعدت خانواده شهید «مفتوحی» به احداث مرکز نگهداری سالمندان

«نخعی» از مساعدت ۳۰۰ میلیون تومانی خانواده شهید «علی مفتوحی» به احداث مرکز نگهداری سالمندان بردسکن خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ - 10October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «علی نخعی» رئیس بنیاد شهید شهرستان بردسکن در خصوص ایثارگری ایثارگران اظهار داشت: خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان که خود نیز ایثارگر هستند در دوره‌های مختلف فعالیت خیرخواهانه مختلفی را برای مردم انجام می‌دهند.

وی افزود: در دو سال گذشته با شیوع کرونا، تعدادی از خانواده شهدا هزینه مراسم یادبود شهیدان خود را در قالب «کمک مومنانه» بسته‌های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کردند.

رئیس بنیاد شهید بردسکن تصریح کرد: کمک به ساخت مدارس و تجهیز آن، وقف در امور مختلف کشاورزی از موارد دیگر این ایثار اجتماعی توسط جامعه ایثارگری است.

نخعی بیان داشت: در مقطعی که اغتشاشگران به دنبال وارد کردن خسارت به امکانات عمومی بودند، خانواده شهدا و ایثارگران با بذل مال و جان خویش ایثار و فداکاری کردند.

این مسئول ادامه داد: شهید علی مفتوحی از شهدای شهرستان بردسکن است و اخیرا مادر این شهید والامقام بر اثر کهولت سن به رحمت ایزدی پیوست. خانواده شهید مفتوحی در جهت زنده نگه‌داشتن، یاد شهدا و قدردانی از زحمات این مادر مومنه، ۳۰۰ میلیون تومان به مرکز نگهداری سالمندان شهرستان که در حال ساخت است، اهدا کردند.

 «علی مفتوحی» سوم آذرماه ۱۳۴۴ در شهر بردسکن دیده به جهان گشود و به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفت و برای دفاع از کشور خانه و شهر خود را رها کرد و عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و سرانجام در شانزدهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات آزادسازی خرمشهر به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار