جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

جشنواره اسوه مانور اقتدار پایگاه‌های بسیج است

سرهنگ عسگری گفت: جشنواره اسوه مانور اقتدار پایگاه‌های بسیج و میدانی برای ارائه تجربیات و الگو‌ها برای اثرگذاری در محلات است و بسیجیان باید از این فرصت به خوبی برای پیشرفت و موفقیت در بسیج استفاده کنند.
کد خبر: ۵۵۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ - 20October 2022
جشنواره اسوه مانور اقتدار پایگاه های بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر امروز (پنجشنبه) در آیین افتتاح نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌های برتر بسیج استان مرکزی در مصلی اراک اظهار داشت: بسیج نعمت بزرگ در انقلاب اسلامی است و بسیجیان خالصانه برای خدمت به مردم در میدان هستند و شجره طیبه بسیج که که معجزه امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی است در هر میدانی کارآمد و توانمند است.
 
عسگری افزود: بسیج در همه شرایط و بحران ها دارای عملکر  درخشان است و در حوزه های مختلف پیش قدم و پیشگام است و بسیجیان برای خدمت به مردم از یکدیگر سبقت می گیرند.
 
سرهنگ عسگری بیان کرد: همه پایگاه های بسیج در سطح استان مرکزی دارای عملکرد درخشان هستند و با توجه به شرایط و سختی ها همه پایگاه های بسیج نمونه هستند و هرکدا، از آنها در عرصه های مختلف فعالیتی الگوهای موفقی به ثبت رسانده اند.
 
وی با بیان اینکه جشنواره اسوه در راستای معرفی الگوهای موفق در پایگاه های بسیج است،گفت: استان مرکزی طی چند سال گذشته در جشنواره های کشوری رتبه برتر کسب کرده است و خوشبختانه شاهد ایجاد پويايي و نشاط در پایگاه های بسیج هستیم و انگیزه های دینی و انقلابی به وضوح دیده می شود.
 
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: طرح نمایشگاه اسوه یک مانور و رزمایش عملیاتی است که توسط پایگاه های بسیج بایدت دو روز انجام می شود و در سال‌جاری ۳۵ پایگاه بسیج در این نمایشگاه حضور دارند.
 
وی تأکید کرد: جشنواره اسوه مانور اقتدار پایگاه های بسیج است و میدانی برای ارائه تجربیات و الگوها برای اثرگذاری در محلات است و بسیجیان باید از این فرصت به خوبی برای پیشرفت و موفقیت در بسیج استفاده کنند.
 
سرهنگ عسگری خاطرنشان کرد: اثرگذاری پایگاه های بسیج در محلات توسط پایگاه های بسیج یک ضرورت مهم است و امروز که دشمنان با جنگ شناختی به دنبال انحراف جوانان از مسیر انقلاب اسلامی است پایگاه های بسیج باید نقش آفرینی موثرتر داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار