همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس؛

کارگروه پژوهش حقوقی دفاع مقدس در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال کلید خورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران- شمال در جریان بازدید از چهارمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با حضور در غرفه‌ی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، از تشکیل کارگروه پژوهش حقوقی دفاع مقدس در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲ - 03November 2013

کارگروه پژوهش حقوقی دفاع مقدس در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال کلید خورد

دکتر مسعود اخوان فرد، رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران- شمال در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به پیوند دانشگاه و جبهه در عرصههای مختلف اظهار داشت: خوشبختانه مجموعههای مختلف دانشگاهی از جمله دانشگاههای دولتی و آزاد اسلامی در این عرصه ورود کرده اند.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامهی دانشگاه آزاد اسلامی با پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ادامه داد: بر اساس هماهنگیهای صورت گرفته شده کارگروهی برای پژوهش ابعاد حقوقی جنگ عراق علیه ایران تشکیل شده است که در آینده جزئیات آن اعلام خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد تهران – شمال با بیان اینکه دفاع مقدس و جبهه حق علیه باطل  خود یک دانشگاهی عظیم بود، افزود: باید از دانشگاه دفاع مقدس در ابعاد مختلف بهره گرفت که این تعاملات نیز ابعاد مختلفی را در عرصههای گوناگون در بر می گیرد.

وی سطح فعالیتهای صورت گرفته پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس را خوب ارزیابی کرد و گفت: عرصههای علمی نیازمند مباحث عالمانهی برگرفته از دفاع مقدس است که با حمایت این پژوهشگاه  مسیر رسمی شدن این دورهها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هموار شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار