حجت السلام و المسلمین تویسرکانی؛

هر حقیقتی با هنر پیوند بخورد ماندگار می شود

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: کتاب خاصیت ایجاد ماندگاری در حقایق را دارد و زحمات هر کسی که در این ماندگاری قدم بردارد مقدس است.
کد خبر: ۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹ - 04November 2013

هر حقیقتی با هنر پیوند بخورد ماندگار می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت السلام و المسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار داشت: از تمامی عزیزانی که در برگزاری این نمایشگاه زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر می کنم.

وی با طرح این سوال که در بحث کتاب، ثبت حقایق چه کار کردی خواهیم داشت؟ گفت: در کارکرد بشر حقایقی است که این حقایق مشعل های فروزانی هستند که راه را برای سیر انسان نشان می دهند و همیشه تلاش می شود این مشعل ها در 3 راهبرد نورافشانی نداشته باشند؛ این 3 راهبرد عبارت اند از: کتمان، بدعت و تحریف.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین اذعان داشت: حقایق اللهی با این 3 راهبرد در دسترس انسان ها قرار نمی گیرند. این کارها در قول تاریخ بشر بسیار اتفاق افتاده است و برای حفظ آن یکی از مهم ترین راه ها پیوند حقیقت با هنر است. هنر با هر حقیقتی پیوند بخورد ماندگار می شود.

وی در پایان اظهار داشت: کتاب یک هنر است و باید به این هنر بیشتر پرداخته شود. کتاب خاصیت ایجاد ماندگاری در حقایق را دارد و زحمات هر کسی که در این ماندگاری قدم بردارد مقدس است.  دفاع مقدس یک حقیقت است و نباید اجازه بدهیم بدعت، تحریف و کتمان در آن مشاهده شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار