فرماندار شیراز خبر داد؛

آماده‌سازی مکانی برای برگزاری تجمع مردمی

«شیبانی» گفت: در پی دستور رئیس‌جمهور کشور مبنی بر تعیین مکان‌هایی برای تجمع اعتراضی مردم در چارچوب قانون در حال آماده‌سازی مکانی جهت این امر هستیم.
کد خبر: ۵۵۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ - 22October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «لطف‌الله شیبانی» فرماندار شیراز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دستور حجت‌الاسلام رئیسی مبنی بر تعیین مکان‌هایی برای تجمع اعتراضی مردم در چارچوب قانون دو بوستان عمومی در مرکز شیراز به این منظور به فرماندهی انتظامی استان فارس پیشنهاد داده شده تا یکی از آنها یا مکانی دیگر در نهایت به این امر اختصاص یابد.

فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: در نهایت یکی از این دو بوستان پیشنهادی و یا محل عمومی دیگری به صلاحدید پلیس ظرف کمتر از یک ماه آینده برای برگزاری تجمعات و اعتراضات عمومی و بیان مشکلات و نقدهای مردم به صورت مستقیم توسط مردم اعلام خواهد شد.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مسالمت‌آمیز تجمع مردمی قانونمند و هدفمند در حال انجام است زیرا ما معتقدیم بیان مشکلات از سوی مردم در محلی مشخص که امنیت آن تامین شده باشد می تواند به رفع مشکلات کمک کند و حتی اگر هم مشکل موقتا حل نشود بیان آن مشکل از سوی مردم می تواند موج مثبتی در جامعه ایجاد کند و جوابگویی مسئولان محلی به مردم می‌تواند از ناراحتی مردم بکاهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار