بیانیه ایثارگران و جانبازان در محکومیت تجمع ضد ایرانی در برلین

مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور و شبکه ملی ایثارگران کشور در بیانیه‌ای تجمع ضد ایرانی عناصر خودفروخته در برلین را محکوم کردند.
کد خبر: ۵۵۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ - 26October 2022

بیانیه ایثارگران و جانبازان در واکنش به تجمع ضد ایرانی در برلینبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور و شبکه ملی ایثارگران کشور در بیانیه‌ای با محکومیت تجمع ضد ایرانی عناصر خودفروخته در برلین نسبت به این واقعه واکنش نشان دادند.

در این بیانیه آمده است:

یربد الله ان یحق الحق بکلماته و یقطع دابرالکافرین لیحق الحق و یبطل الباطل

اصل عدم مداخله همواره به عنوان یک اصل عرفی در حقوق بین الملل مورد قبول بوده و مورد تایید سازمان‌های بین‌الملل به شمار می آید.

در منشور ملل آمده است:

هیچ کشوری نباید اقدام به سازماندهی، تحریک، تامین بودجه، تشویق و اقدام به فعالیت‌های براندازی، تروریستی یا مسلحانه با هدف تغییر رژیم کشورها نماید.

در قطعنامه شماره ۹۱/۳۱ مصوب ۱۴ دسامبر ۱۹۷۶ اعلام می دارد:

هرگونه مداخله آشکار یا پنهان، مستقیم یا غیرمستقیم، از جمله گردآوری و اعزام نیروهای مزدور از سوی یک کشور به کشور دیگر و هر عمل نظامی، سیاسی، اقتصادی و یا اشکال دیگر از مداخله در امور داخلی یا خارجی کشورهای دیگر را تقبیح می نماید.

حمایت از تجمع شرم‌آور گروهی خودفروخته متشکل از کروهک کومله، دمکرات، سلطنت طلب، منافقین، همجنس‌گرایان و معاندین توسط کشور المان از این خائنین که دستشان تا مرفق به خون انسان‌های پاک و بی‌گناه آلوده است، موجب ننگ جامعه بشری و جهانیان است.

کشوری که داغ شروع جنگ جهانی دوم و کشته شدن میلیون‌ها انسان در جهان را در پیشانی و پیشینه خود دارد، با تامین فضای فعالیت برای گروه‌هایی منحرف بار جرم و جنایت خود را سنگین تر و آشکارتر نموده است.

به علاوه این کشور با در اختیار قرار دادن سلاح های شیمیایی در حمله عراق علیه ایران عزیز در کشتار بی‌گناهان، از زنان، مردان و کودکان در روستاهای مرزی ایران و عراق مشارکت داشته و موجب رنج مستمر و ماندگار در مجروحین شیمیایی شده است، که باید تا آخر عمر آن را تحمل نمایند.

همجنس‌گرایی که در همه آیین ها و ادیان آسمانی مورد تقبیح است، در قاره سیاه و وحشی اروپا از جمله کشور آلمان به رسمیت شناخته می شود و به جرثومه های فساد اجازه می دهند تا علیه کشور جمهوری اسلامی که مهد فرهنگ و تمدن هزاران ساله است اهانت نمایند.

به نظر می‌رسد این کشور که به دلیل حمایت خود در چارچوب ناتو از کشور اوکراین و قرار گرفتن در تحریم انرژی بزودی زمستان سخت و طاقت‌فرسایی را خواهد داشت و با ورشکستگی زودرس صنایع روبه‌رو خواهد بود، به جای یافتن راه چاره برای مشکلات داخلی با حمایت از تعدادی خائن به قصد فرافکنی مشکلات خود و سرگرم نمودن مردم آن کشور به مسائلی که هیچ نقشی در سرنوشت مردمش ندارد پرداخته است.

نازی‌های نژادپرست بدانند ایران مقتدر دشمن خود را گم نخواهد کرد و از آن غافل نخواهد بود.

آمریکا و اسرائیل دشمن اول وبالذات تلقی شده و دنباله های آنها از قبیل انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان و سایر اذناب آنان باید بدانند که اربابان آنها بارها مردم ما را آزموده و مورد تهاجم پنهان و آشکار اقتصادی، نظامی، سیاسی، حقیقی و مجازی قرار داده اند و نیات شوم آنها همواره با بی آبرویی آنان و عزت و سربلندی ملت ایران همراه بوده است.

جنایتکاران و عوامل خودفروخته آنان «دمکرات و کومله بی بته، سلطنت‌طلبان بی ریشه و هم‌جنس‌گرایان کثیف حیوان‌صفت بدانند، ایران زمین بازی آنها نیست و در رویارویی با مردم‌ مسلمان و آزاده ایران استخوان‌هایشان خرد خواهد شد.

همچنین جنایتکاران جهانی و خائنان به ملت ایران بدانند، همانطور که ایران داعش را در سوریه و عراق و منطقه سرکوب و محونمود، خودفروختگان و داعش نماهای داخلی را نیز به شدت سرکوب نموده و چنان آنها را تنبیه خواهد نمود که آثاری از آنان باقی نماند.

تشکل‌های خانواده معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سراسر کشور ضمن هشدار به همه بدخواهان، خائنان، جنایتکاران، آشوبگران و اغتشاشگران علیه جمهوری اسلامی و مردم مسلمان اعلام می دارد، گرچه حجاب برای آنان بهانه است، اما برای بانوان عفیف و پاکدامن این کشور افتخار و اقتدار و همه چیز است و به آنان اجازه داده نخواهد شد که به این امر مقدس تعدی شود.

همچنین تشکل‌های شاهد و ایثارگر، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و آزادگان از مسولین کشوری و سازمان های مربوطه مجدانه می خواهند:

۱- وزارت خارجه در روابط خود با کشورهای حامی تروریست مانند آلمان تجدید نظر نماید.

۲- نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی تجمع کنندگان در خارج کشور را در دستور کار خود قرار دهند.

۳- دستگاه قضایی اشد مجازات را برای سرشاخه های تجمع‌کنندگان اعمال نماید.

۴- مجلس شورای اسلامی قانون صیانت از فضای مجازی را با قوت پیگیری نموده و جرم انگاری مطالب غیر متعارف و خیانت‌بار را در دستور کار قرار دهد.

۵-سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به ضابطه‌مند نمودن فضای مجازی، گروه های فعال در این فضا و سایت‌ها بنماید.

شبکه ملی ایثارگران کشور متشکل از:

۱- انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان

۲- انجمن راست قامتان جانباز (جانبازان دو پا قطع)

۳- انجمن ریه های خسته (جانبازان شیمیایی)

۴- انجمن خانه نور ایرانیان بصیر (جانبازان نابینا)

۵- انجمن آیه‌های ایثار و تلاش (همسران شهداء و جانبازان )

۶- جمعیت فرزندان شاهد و نواندیش خدمتگزار (فرزندان شهداء)

۷- انجمن جانبازان صبور (قطع یک پا از لگن)

۸- جمعیت آزادگان دفاع مقدس

مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر متشکل از: ده‌ها تشکل کشوری و تشکل های مختلف استانی از سراسر کشور
سوم آبان ۱۴۰۱

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار