دلنوشته/ سرگرد مجتبی بیهقی

«مرزبانان» مایه افتخار یک ملت

مرزبانان استوار و مقاوم و با روحیه‌ای بسیار بالا در جهت تحقق اهداف بزرگ نظام مقدس ایران عزیز ایستاده‌اند و یک ملت بوجود آن‌ها افتخار می‌کند.
کد خبر: ۵۵۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ - 28October 2022

گروه استان‌های دفاع‌پرس - سرگرد «مجتبی بیهقی» معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی؛ مرزبانان در هر شرایطی آماده حراست و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی هستند و آمادگی مقابله با هرگونه تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را با قاچاقچیان، ورود غیرقانونی اتباع خارجی و دشمنان و معاندین نظام را دارند.

آن‌ها استوار و مقاوم، با صلابت و با روحیه‌ای بسیار بالا در جهت تحقق اهداف بزرگ نظام مقدس ایران عزیز ایستاده‌اند و یک ملت بوجود آن‌ها افتخار می‌کند.

در جمع مرزبانان، جوانان عزیزی بودند و هستند که در کنار بزرگان و مرزبانان باتجربه در برقراری امنیت پایداری که ایجاد شده نقش مهمی را ایفا می‌کنند، این جوانان سرمایه‌های عظیمی هستند که ملت ایران اسلامی بوجود آن‌ها افتخار می‌کنند.

مرزبانی در طول شبانه روز با همه سختی‌هایش جذابیت‌های بسیاری چه از بعد معنوی و چه از بعد ظاهر دارد که فقط مرزبانان آن را دیده و درک کرده‌اند. هر مرزبان دارای خاطرات تلخ و شیرینی است که البته خاطرات شیرینی بیشتر است.

مرزبانان فرزندان این وطن هستند که از آسایش و رفاه خود دل کنده‌اند تا هموطنانشان، در آرامش و آسایش باشند. دغدغه بزرگ آن‌ها امنیت کشور عزیزشان است.

صمیمیت و بزرگی در چهره تک‌تک این مرزبانان نمایان است و این غیور مردان هستند که با تمام وجود ایستادند تا ما در شهرهای میهن عزیزمان در آرامش و رفاه زندگی کنیم.

کلام زیبایی است که می‌گوید، مرزبانان و شهدای مرزی ما مظلومند حقا که این جمله در خور این عزیزان است زیراکه ازجان گذشتگی‌ها، خطر کردن‌ها و جهاد بی‌امان آن‌ها دیده نمی‌شود و برای ما قابل درک و قابل لمس نیست.

با آرزوی بهترین ها برای این عزیزان جان بر کف...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار