سازمان بسیج اساتید کشور؛

خون شهدای شیراز بر عهده بانیان و طراحان پروژه اغتشاش و بی‌ثباتی در ایران اسلامی است

سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه‌ای وقوع جنابت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (علیه‌السلام) را تسلیت گفت و نوشت: خون پاک شهدای مظلوم شیراز بر عهده بانیان و طراحان پروژه اغتشاش و بی‌ثباتی در ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 28October 2022

خون شهدای شیراز بر عهده بانیان و طراحان پروژه اغتشاش و بی‌ثباتی در ایران اسلامی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سازمان بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه‌ای وقوع جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (علیه‌السلام) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم «إنّ اللهَ اشتَرَی مِنَ المُومنینَ انفُسَهُم وَ امَوالَهُم بِأنّ لَهُم الجَنهَ، یُقاتلونَ فِی سَبیلِ اللهِ فَیَقتلونَ وَ یُقتلونَ»

یقینا خدا از مومنان جان‌ها و اموالشان را به بهای آنکه بهشت برای آنان باشد خریده؛ همان کسانی که در راه خدا پیکار می‌کنند، هم دشمن را می‌کشند و هم کشته می‌شوند. (توبه/ ۱۱۱) بار دیگر دستان خون آلود و مظلوم کش استکبار جهانی از آستین گروهک‌های تکفیری جاهلی بیرون آمد و جمعی از مردم مومن و زائران حضرت احمدبن موسی (علیهما السلام) را در حین دعا و نیایش به شهادت رساند.

بدون تردید خون پاک این شهدای مظلوم بر عهده بانیان و حامیان داعش و طراحان پروژه اغتشاش و بی‌ثباتی در ایران اسلامی می‌باشد. چراکه به گواهی اسناد و شواهد خشونت، بمب‌گذاری، ایجاد وحشت و حوادث شوک‌آفرین بخشی از طرح اتاق فکر‌های جبهه غربی، عبری و عربی است که تحت عنوان «زمستان داغ» با هدف تجزیه ایران توسط سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی و صهیونیستی، گروهک‌های تجزیه طلب، تکفیری‌های وهابی و بهایی، منافقین خودفروخته، سلطنت‌طلب‌طلبان روسیاه و... در دست اجرا می‌باشد.

هرچند این حادثه برای مردم کشورمان جانکاه و غمبار است لکن استیصال و نومیدی دشمنان ملت ایران در موج سواری بر اعتراضات اجتماعی را عیان ساخت و پرده از چهره واقعی مدعیان حقوق بشر غربی در دفاع از جوانان و آزادی را برداشت. چنانچه نشان داد دمکرات‌های مدعی حقوق بشر و آمریکای بایدنی در توحش و بی رحمی هیچ تفاوتی با جمهوری خواهان و آمریکای ترامپی با هم نداشته و برای مقصود خویش که در حال حاضر ایجاد احساس ناامنی برای مردم ایران و زیر سوال بردن نقطه قوت نظام اسلامی در برقرار امنیت کشور و منطقه می‌باشد، دست به هر خباثت و جنایتی می‌زنند. گواه این ادعا کشف و خنثی سازی توطئه‌های بزرگی است که به لطف الهی و هوشیاری سربازان ولایت ناکام مانده است.

سازمان بسیج اساتید کشور به نیابت از جامعه دانشگاهی و ملت مسلمان ایران با محکوم کردن این حادثه تروریستی و دیگر حوادثی که با هدایت و حمایت گروهک‌ها، عناصر و رسانه وابسته به آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و شیخ‌نشین‌های منطقه صورت می‌گیرد، اعلام می‌داریم که ملت و جوانان ایران زمین، اینگونه حرکات مذبوحانه را ناشی از ضعف در میدان و ناتوانی در تقابل با نیرو‌های پرتوان کشورمان دانسته و بار دیگر یادآور می‌شویم که ما ملت امام حسین (ع) و ملت شهادتیم. پس بکشید ما را تا بیدارتر شویم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار