مؤسس مدارس علمیه حضرت مهدی (عج):

«وحدت» مهمترین نیاز جامعه است

حجت‌الاسلام «نظافت» گفت: نظام سلطه نمی‌تواند اتحاد و انسجام مردم را ببیند لذا وحدت ما را نشانه گرفته؛ بر همین اساس وحدت مهمترین نیاز جامعه است.
کد خبر: ۵۵۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵ - 29October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجواد نظافت» مدیر و مؤسس مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) در مراسم وداع با پیکر ۱۱ شهید حادثه تروریستی حرم احمد‌ابن‌موسی شاهچراغ (ع) که با حضور مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: از هر حادثه‌ای باید درس گرفت. حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) هم این پیام را به‌همراه داشت که دشمنی دشمنان تمام نمی‌شود و تمام نخواهد شد.

حجت‌الاسلام نظافت افزود: ملت ایران دشمن اصلی را اشتباه نمی‌گیرد. در این حادثه، تروریستی دست به جنایت زد اما دشمن اصلی آمریکا و صهیونیست است ما آن‌ها را فراموش نخواهیم کرد و همواره شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد.

این استاد حوزه گفت: اگرچه حادثه شاهچراغ (ع) تلخ بود اما اگر باعث بیدار شدن عده‌ای بشود که معتقد بودند که چرا ملت ایران با آمریکا در جنگ است، این حادثه برای مردم نعمت و از الطاف خفیه الهی است.

مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) ادامه داد: خون شهدا پای درخت انقلاب اسلامی ریخته شده و این انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) با خون شهیدان آبیاری می‌شود.

نظافت تأکید کرد: ملت ایران از شهادت نمی‌هراسد و دشمن این حقیقت را درک نمی‌کند.

وی بیان داشت: نظام سلطه نمی‌تواند اتحاد و انسجام مردم را ببیند لذا وحدت ما را نشانه گرفته؛ بر همین اساس وحدت مهمترین نیاز جامعه است.

مؤسس مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: باید قدر امنیت را بدانیم. امنیت وقتی پایدار خواهد بود که وحدت داشته باشیم و اتحاد پایدار حول محور ولایت شکل می‌گیرد لذا باید از ولایت تبعیت محض کنیم.

این استاد حوزه با بیان اینکه اگر چه مردم دلخوری‌هایی دارند اما نعمت اتحاد و انسجام را ارج می‌نهند، ادامه داد: باید مراقب سخن، رفتار و موضع‌گیری‌های خود باشیم تا بهانه به دست دشمن ندهیم.

نظافت گفت: مسئولین با فداکاری، کار و تلاش مضاعف و مردم با حضور در میدان و حفظ وحدت انتقام حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) را خواهند گرفت.

وی با تأکید بر اینکه اگر ترک فعلی داشتیم باید توبه کنیم، ابزار داشت: دشمن به دنبال آن است تا نسل جوان را در فضای مجازی به اسارت خود درآورد و لذا باید مراقب جوانان ایران اسلامی باشیم و با آن‌هایی هم که فریب خوردند ارتباط برقرار کرده و جذبشان کنیم.

مؤسس مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) بیان داشت: مسئولان فاصله خود را با مردم کم کنند و در جمع آن‌ها حضور داشته باشند و پای صحبت‌ها و دغدغه‌های آن‌ها بنشینند.

این استاد حوزه با بیان اینکه باید همواره در برابر توطئه‌های دشمن از آمادگی رزمی و دفاعی برخوردار باشیم، یادآور شد: دشمن از پیشرفت‌های ایران اسلامی و فتح سنگر به سنگر عرصه‌های مختلف عصبانی است لذا همه توان خود را به میدان آورده تا مانع فراگیر شدن انقلاب اسلامی شود.

وی در پایان گفت: ملت ایران اسلامی ناامید نخواهد شد و با امید صادق از پای نخواهد نشست و ضمن تلاش، بشارت‌ها و خسارت‌ها را مد نظر دارد تا به قله‌های تعالی دست پیدا کند.

این مراسم با مرثیه‌سرایی احمد واعظی به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار