مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

توفیق شهادت در عصر غیبت، با جهاد حاصل می‌شود

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) صرفا با دعا نمی‌شود بلکه باید پا در میدان جهاد گذاشت؛ بر همین اساس در عصر غیبت کسانی توفیق شهادت پیدا می‌کنند که اهل جهاد در عرصه‌های مختلف باشند.
کد خبر: ۵۵۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵ - 05November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم گرامیداشت شهدای عملیات تروریستی داعش در حرم احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) با حضور حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و جمعی از مدافعان حرم و خانواده‌های شهدای لشکر فاطمیون در مسجد حضرت زهرا (س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در این مراسم با تسلیت وفات کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: شهادت رزق اولیا خداست و باید لیاقت داشت تا خداوند این توفیق را نصیب افراد کند. خوشا به حال خانواده شهدا که این گوهرهای ناب را در دامن خود پرورش دادند.

وی افزود: زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) صرفا با دعا نمی‌شود بلکه باید پا در میدان جهاد گذاشت؛ بر همین اساس در عصر غیبت کسانی توفیق شهادت پیدا می‌کنند که اهل جهاد در عرصه‌های مختلف باشند.

این مسئول ادامه داد: زائران حرم حضرت شاهچراغ (ع) در حال عبادت و زیارت به دست داعش مظلومانه به خون غلتیدند.

توفیق شهادت در عصر غیبت، با جهاد حاصل می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: در حالی ۱۳ زائر سومین حرم اهل‌بیت در ایران به شهادت رسیدند که سه نفر از آن‌ها دانش‌آموز بودند اما هیچ یک از رسانه‌های غربی که این روزها بر آتش فتنه در داخل کشور می‌دمند این جنایت تروریستی را محکوم نکردند.

وی با بیان اينکه تولی و تبری جزو دین ماست، بیان داشت: آمریکا، پدر معنوی داعش و وهابیت ساخته قدرت‌های استکباری است.

حسن‌زاده یادآور شد: دشمنی جمهوری اسلامی با آمریکا ریشه‌دار است چراکه دستش به خون بهترین‌های ملت ایران آغشته شده است.

این مسئول تأکید کرد: آمریکا هر کجا وارد شده منافع کشورها را به یغما برده و ملت‌ها را مورد ظلم و ستم قرار داده است.

توفیق شهادت در عصر غیبت، با جهاد حاصل می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: نباید جنایات آمریکا را فراموش کنیم. اگر می‌خواهیم رهرو معصومین علیهم‌السلام باشیم نباید نسبت به یزید و شمر زمان خود بی‌تفاوت باشیم و با تأسی به سیره حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) با نقش‌آفرینی در جهاد تبیین پرده از جنایات و توطئه‌های شوم نظام سلطه برداریم.

وی با تأکید بر بازخوانی جنایات کومله و دمکرات تصریح کرد: منافقین در لوای دفاع از حقوق زنان پرچم‌دار فتنه‌ای در کشور شدند که چادر از سر بانوان محجبه می‌کشند و مسجد آتش می‌زنند اما به برکت بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی و هوشیاری بسیج، فراجا و نیروهای امنیتی، ایران اسلامی از این مرحله هم عبور خواهد کرد.

حسن‌زاده ابراز داشت: امروز بسیج جهان اسلام متشکل از فاطمیون، حیدریون، علویون، انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی با شعار کلنا عباسک یا زینب برای مقابله به دشمنان اسلام همه در کنار هم امت واحد هستند.

این مراسم با مرثیه‌سرایی ذاکرین اهل‌بیت به پایان رسید.

توفیق شهادت در عصر غیبت، با جهاد حاصل می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار