نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اقامه نماز باید ظهور و بروز اجتماعی داشته باشد

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه اقامه نماز باید ظهور و بروز اجتماعی داشته باشد، گفت: در عرصه اقامه نماز باید به قشر نوجوان و جوان توجه ویژه داشت.
کد خبر: ۵۵۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ - 06November 2022

اقامه نماز باید ظهور و بروز اجتماعی داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (یکشنبه) در شورای اقامه نماز استان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا توجه به نماز در جامعه توسعه پیدا کند، چرا که بسیاری از مشکلات امروز ریشه در عدم توجه به اقامه نماز دارد.

وی با بیان اینکه اقامه نماز باید ظهور و بروز اجتماعی داشته باشد، افزود: در عرصه اقامه نماز باید به قشر نوجوان و جوان توجه ویژه داشت. 

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید بر اینکه صدای اذان باید در دارالمومنین همدان شنیده شود،  تصریح کرد:  با وجود آنکه در چند جلسه گذشته، پخش اذان در سطح شهر در این ستاد مصوب شده، اما هنوز اجرایی نشده است، 

وی با اشاره به اینکه از عدم تحقق مصوبات جلسات و عدم توجه لازم به آن گله‌مند هستیم، خاطرنشان کرد: بالغ بر صد ساعت از وقت مدیران در این جلسات گرفته شده اما شاهد اجرا شدن مصوبه نبوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: اینکه یک مصوبه را اجرا کنیم، بسیار بهتر از آن است که ده‌ها جلسه را با مصوباتی مختلف برگزار کنیم که شاهد اجرای درست آن نباشیم. این جلسات جای تعارف نیست و محلی برای حل مشکلات است.

وی با تاکید بر اینکه حضور مدیر در نمازخانه ادارات در توجه به اقامه نماز بسیار موثر است، گفت: متاسفانه گاهی از موارد شاهد هستیم که مدیر حتی نمی‌داند نمازخانه اداره خود کجاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها