فرمانده کل انتظامی کشور مطرح کرد؛

افزایش سطح تعاملات داخلی و خارجی از دستاوردهای مهم نمایشگاه اکسپو

سردار رادان افزایش سطح تعاملات داخلی و خارجی را از دستاوردهای مهم نمایشگاه اکسپو عنوان کرد.
کد خبر: ۶۶۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷ - 01May 2024

افزایش سطح تعاملات داخلی و خارجی از دستاوردهای مهم نمایشگاه اکسپوبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو) که در محل نمایشگاه بین المللی تهران دایر است، اظهار داشت: خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد، شاهد مشارکت گسترده همکارانمان در فرماندهی انتظامی در این نمایشگاه هستیم.

سردار رادان ادامه داد: به جرأت می توان گفت توانمندی‌های ارائه شده در بنیاد تعاون فراجا قابل قیاس با توانمندی سایر کشورهاست و از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص دستاوردهای این نمایشگاه عنوان داشت: با مشاهده توانمندی‌های صادراتی بر آن شدیم تا در حوزه پلیس‌های تخصصی نظیر فاوا، فتا، مهندسی و ... از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

سردار رادان با اشاره به توانمندی های شرکت هلیکوپتری ایران بیان داشت: ان شاءالله ماحصل این نمایشگاه سرآغازی برای راه اندازی خط پرواز بال ثابت و بالگرد باشد.

وی از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه را افزایش سطح تعاملات داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: مذاکرات و تفاهم نامه‌های صورت گرفته همه حاکی از یک تجربه ثمربخش و قرار گرفتن در مسیر درست و پیشرفت است.   

گفتنی است، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو) به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی، با حضور جمعی از فعالان اقتصادی در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است. این نمایشگاه تا ۱۲ اردیبهشت ماه دایر است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها