مدیر فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان خبر داد؛

تمدید مهلت شرکت در چهارمین جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت»

«خواب بینان» از تمدید ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی تولیدات دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی تا ۱۵ دی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 08November 2022

تمدید مهلت شرکت در چهارمین جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،  «امیر رضا خواب بینان» مدیر فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان اظهار داشت: چهارمین جشنواره ملی تولیدات دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به منظور ترغیب و تشویق متخصصان و فعالان فضای مجازی در خلق آثار با محوریت دفاع مقدس و مقاومت و همچنین نمایش منسجم از ظرفیت‌های شناخته شده و ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌های دفاع مقدس و مقاومت در فضای سایبری به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به دلیل استقبال علاقه‌مندان از این جشنواره و همچنین با توجه در پیش بودن هفته مقاومت و شرکت آثار تولید شده در هفته مقاومت به این جشنواره تا ۱۵ دی ۱۴۰۱ تمدید شد.

خواب بینان بیان کرد: فعالان دفاع مقدس و هنرمندان می‌توانند آثار خود را در پنج محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار‌های کاربردی، هنر‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد در موضوعات دفاع مقدس، مقاومت، شهید حاج «قاسم سلیمانی» و مدافعان حرم و وطن در قالب‌های پوستر، انیمیشن کوتاه، کلیپ، نقاشی دیجیتال و... به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تصرییح کرد: قرار است مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تولیدات دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی قرار است هفته اول بهمن امسال به میزبانی استان کرمان برگزار شود.

مدیر فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان بیان داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی و ارسال آثار می‌توانند به آدرس http://defafestival.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها